سرایت یک سندرم اصولگرایی به اصلاح طلبان؛
تابناک: جبهه تحول خواهان اصفهان اذعان دارد با توجه به فقدان کارايي و تجارب شکست خورده شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اصفهان، راهکارهای نوين در دستور کار و اقدام قرار داده شد.
کد خبر: ۳۵۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 02 January 2017
تابناک اصفهان: بهرام کاردان دبير تحولخواهان اصفهان خبر داده است؛ جلسه هماهنگي تحولخواهان اصفهان برگزار گرديد. در اين جلسه مقرر گرديد با توجه به اظهار لطف بسياري از دوستان و فعالين علاقمند جهت همکاري و عضويت و همراهي، اقدامات لازم پيگيري و ساختار سازمان مورد نظر با همفکري همه دوستان تهيه گردد.

 همچنين در خصوص صدور بيانيه تحولخواهان کليات و محورهاي مورد نظر مورد بحث و بررسي قرار گرفت تا در اين هفته نسبت به اعلام رسانه اي آن اقدام گردد.

 همچنين پيش بيني گرديد با توجه به مجموع مذاکرات و گفتگوهاي بعمل آمده با شوراي عالي و شخصيت هاي موثر ملي و گروه ها و احزاب اصفهان هماهنگي هاي بعدي ادامه يابد.

هيات موسس همچنين اعلام نمود با توجه به فقدان کارايي و تجارب شکست خورده شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات استان اصفهان در جلب نظر و همکاري همه فعالين و گروه ها راهکارهای نويني را در دستور کار و اقدام قرار دهد.
 
حالا این حرف های کاردان نشان می دهد که اختلافات اساسی درون جریان اصلاحات در استان اصفهان جدی است و مانند جریان اصولگرایی که از عدم وحدت و اختلافات درونی رنج می برد و هنوز نتوانسته به یک نظر واحد برای رقابت های انتخاباتی دست یابد، سیستم های قدیمی درون جریان اصلاحات نیز دیگر نمی تواند نظر نیروهای جوان تر و جبهه های جدید این جریان را به خود جلب کند.
 
ضعف سیستماتیک جریان اصلاحات بعد از رویش های جدید بروز یافت و مشخص شد یکدستی موجود در این جریان تا کنون و طی سال های اخیر ناشی از عدم فعالیت این جریان به دلیل منزوی شدن در فضای سیاسی استان بوده است وگرنه اصلاح طلبان در شرایطی که لازم باشد در استان فعالیت های سیاسی خود را اجرایی کنند با اختلافات بنیادی روبرو هستند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار