تابناک: نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان از رشد سرطان‌ها در اصفهان بر اثر عوامل تغذیه نامناسب و آلودگی‌های شهری خبر و زنگ خطر آن را به صدا درآورد.
کد خبر: ۳۵۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 01 January 2017
تابناک اصفهان: عدنان زادهوش بیان داشت:  8 درصد سرطان‌ها در دنیا مربوط به سن زير 80 سال است اما در ايران بيش از 20 درصد سرطان‌ها مربوط به زير 60 سال است كه دليل آن مربوط به سبک تغذيه و آلودگي‌های بسيار زياد حاكم در شهر است.
 
وی بیان داشت: به دلیل کم کاری بسیاری از نهادها، مدیریت‌ها و عدم توجه شهرداری برای پرکردن خلأهای اجتماعی، شاهد اتفاقات ناگواری هستیم.
 
وی افزود: اگر چه باید از زحمات سازمان فرهنگی شهرداری برای برگزاری مراسم محرم و اربعین تشکر کرد اما متأسفانه شهرداری نتوانسته در زمینه ایجاد شادی و نشاط عمومی آن طور که شایسته است عمل کند.
 
نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است با تعامل با آموزش پرورش و دانشگاه‌ها برای پرکردن اوقات نوجوانان، دانش‌آموزان، جوانان و دانشجویان که سرشار از انژری هستند، برنامه‌ریزی کرد.
 
وی عنوان داشت: نشاط عمومی با مقوله ابتذال متفاوت بوده و اگر شادی و نشاط مطلوب را نتوان در شهر ایجاد کرد، نتیجه‌ای جز افسردگی و ابتذال در خروجی به وجود نخواهد آمد.
 
زادهوش با اشاره فعالیت‌های انجام شده برای ایجاد روکش آسفالت بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر اصفهان تصریح کرد: اهالی شهرک ولی‌عصر(عج) از کیفیت پایین آسفالت مسیرهای منتهی به این شهرک ناراضی هستند که لازم است توجه ویژه‌ای به آن مسیرها شود.
 
وی یادآور شد: 8 درصد سرطان‌ها در دنیا مربوط به سن زیر 80 سال است اما در ایران بیش از 20 درصد سرطان‌ها مربوط به زیر 60 سال است که دلیل آن مربوط به سبک تغذیه و آلودگی‌های بسیار زیاد حاکم در شهر است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار