مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: چنانچه از روش های جدید ارتباطی استفاده نشود با توجه به کمبود نیروی انسانی در بهزیستی و ازدیاد کارها نمی توان به خوبی به جامعه هدف خدمات رسانی کرد.
کد خبر: ۳۵۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 01 January 2017
به گزارش تابناک : دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست با مدیرکل پست استان کرمانشاه، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تردد معلولان و توانخواهان بهزیستی به دنبال راهکارهایی برای این امر و همچنین تکریم ارباب رجوع است.

وی با اشاره به شرایط خاص جامعه هدف بهزیستی، ادامه داد: جابه جایی مدارک جامعه هدف بهزیستی باید از طریق پست انجام گیرد و استفاده از روش های نوین ارتباطی می تواند در تسهیل تردد افراد بسیار تأثیرگذار باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: چنانچه از روش های جدید ارتباطی استفاده نشود با توجه به کمبود نیروی انسانی در بهزیستی و ازدیاد کارها نمی توان به خوبی به جامعه هدف خدمات رسانی کرد.

دکتر قادری در ادامه به تعیین کدمکان های ملی توسط اداره پست استان برای برخی دستگاه ها اشاره داشت و افزود: اورژانس اجتماعی نیز برای انجام مداخلات به موقع و تأثیرگذار به این کد مکان های ملی نیاز دارد.

حمیدرضا فتاح مدیرکل پست استان نیز در این نشست، گفت: اداره پست این ظرفیت را دارد که بتواند از طریق طراحی سرویس های پستی جدید تردد افراد معلول برای انجام امورات اداری را کاهش دهد.

وی با اشاره به وجود 450 واحد شامل دفتر آی.سی.تی، دفاتر پیشخوان دولت در استان کرمانشاه، گفت: از طریق این شبکه وسیع می توانیم نیازها و درخواست های بهزیستی را پاسخگو باشیم.

این مسئول همچنین از استانداردسازی آدرس جامعه هدف بهزیستی و مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی خبر داد.

منبع :روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه،
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار