تابناک: هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان،روز گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 14 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل واحد فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان، هفتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان،روز گذشته برگزار شد.

این یادواره به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و با حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه، خانواده‌های معزز شهدا و جانشین فرماندهی، نماینده ولی فقیه و دیگر مقامات ناحیه سپاه کاشان در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی این دانشگاه برپا شد.

مسئولان برگزارکننده هدف خود را از برگزاری این یادواره ، تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا عنوان کردند.

شایان ذکر است که در این یادواره گروه بین المللی تواشیح و مدیحه سرایی قمر بنی هاشم متشکل از جانبازان استان قم قطعاتی را در مدح ائمه اطهار (علیهم السلام) اجرا کرده و خاطراتی را از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس برای حضار بیان کردند. همچنین جناب دکتر خداداد، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و قم، سخنران این مراسم بودند.

وی به تحولات منطقه بخصوص وقایع یمن و عراق اشاره و با ارائه تصاویری از اقدامات خصمانه و جنایت کارانه آمریکا در این کشورها و دیگر کشورهای جهان در سال های اخیر برای حضار صحبت کرد. نقش اساسی و تاثیرگذار ایران در جهان و جنگ نرم نیز از دیگر موضوعاتی بود که ایشان در خلال سخنرانی بدان پرداختند.

در پایان این یادواره، حضار با حضور در یادمان سه شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کاشان بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید عهد کرده و مزار شهیدان والامقام را غبارروبی کردند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار