مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی که به هر نحوی در جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند برای راه‌اندازی مجدد تعیین و تکلیف می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمید رضا خانپور شنبه شب در بیست و پنجمین کارگروه تسهیلات رونق تولید استان که با حضور استاندار، معاون اقتصادی و مدیران اجرایی و مدیران بانکهای عامل برگزار شد، اظهار کرد: در راستای سیاستهای ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط «طرح رونق کسب و کار»   مبنی بر ساماندهی و احیای بخشهای اقتصادی واحدهای تولیدی که سرمایه گذاری کرده اند واحدهای صنعتی و تولیدی که به هر نحوی در جانشینی بانکهای عامل قرار دارند برای راه اندازی مجدد تعیین و تکلیف می شوند.

وی از تلاش مدیران ارشد استان برای فعالسازی واحدهای تولیدی تعطیل مستقر در شهرکهای صنعتی استان و برنامه ریزی برای ایجاد رونق اقتصادی در واحدهای جانشینی بانکها با همکاری بانکهای عامل استان خبر داد.

خانپور با اشاره به بررسی آخرین وضعیت این واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: هم اکنون از ۵۲ واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان تملک بانکهای عامل، ۲۵ واحد صنعتی جانشین شده و ۲۷ واحد دیگر در شرف جانشینی هستند  که ۱۴ واحد تولیدی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد هستند که در این نشست موانع و مشکلات درحوزه قراردادهای جانشینی بانکها را مورد بررسی قرار گرفت.

خانپور اعلام کرد: اجاره به شرط تملیک، گرفتن شریک تجاری، استهمال بدهی و بخشش جرائم را از مهمترین موضوعات و پیشنهادات مطرح شده برای تعیین و تکلیف این واحدهای تولیدی تحت تملک بانکها عنوان کرد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار