رسول خوروش :
تابناک: سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: بر خلاف شرایط جدول رده‌بندی و مسائل مطرح شده، تیم سپاهان به هیچ وجه از قهرمانی ناامید نیست و در حال حاضر ۵۰ درصد شانس قهرمانی داریم.
کد خبر: ۳۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رسول خوروش با اشاره به شرایط سپاهان برای دیدار مقابل سایپای البرز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و برای نخستین بار همه بازیکنان را در یک مسابقه خود اختیار داشته و از نظر روحی و روانی و جسمی شرایط خوبی داریم.

وی با بیان اینکه علی احمدی و رسول نویدکیا نیز به ترکیب تیم بازگشته‌اند، تصریح کرد: ما امید به قهرمانی داریم و برای قهرمانی به میدان می‌رویم زیرا هیچ یک از بازیکنان ما در حال حاضر برای رسیدن به قهرمانی ناامید نیستند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره شرایط مسابقه مقابل سایپا ادامه داد: همه بازی‌ها سخت است و ما در مسابقه آخر خود نیز کار دشواری در پیش داریم. فرق نمی‌کند تیمی کجای جدول است چون همه بازی‌ها برای ما دشوار است و باید امتیاز آن را کسب کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اینکه چقدر به تیمش شانس قهرمانی می‌دهد، تصریح کرد: شانس قهرمانی سپاهان به نظر من ۵۰ درصد است و با توجه به احتمال تساوی در دیدار تراکتورسازی و نفت تهران، می‌توانیم قهرمانی را ازآن خود کنیم.

خوروش افزود: به هر حال با توجه به اینکه نزدیکی دو تیم نفت و تراکتورسازی به یکدیگر زیاد است، اگر به نتایج تیم‌های سوم و چهارم و تیم‌های نزدیک نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که امسال بدون شک حداقل یکی از بازی‌ها مساوی شده است، همانطور که ما در مقابل تراکتورسازی و نفت تهران دو بازی مساوی کردیم و این نشان می‌دهد که احتمال تساوی در این بازی هست.

وی اضافه کرد: اما به هر حال ما باید روز جمعه بر بازی خود تمرکز کنیم و در درجه نخست به دنبال پیروزی باشیم و باید کاری کنیم که سه امتیاز مسابقه را ازآن خود کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار