تابناک: با حضور استاندار اصفهان در شهرستان شاهین‎شهر و میمه، آموزشکده فنی و حرفه‌ای این شهرستان افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید .
کد خبر: ۳۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ 08 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول زرگرپور در مراسم افتتاح آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان اظهار داشت: مردم فهیم استان استقبال با شکوه و گسترده‌ای از کاروان تدبیر و امید داشتند و اینک نوبت دولتمردان است که نسبت به رفع مشکلات مردم توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به اصفهان 28 پروژه با اعتباری بالغ بر651 میلیارد و 450 میلیون تومان طی سال‌های 94 و 95 در استان اجرایی می‌شود، بیان کرد: در دهه فجر 2499 پروژه با اعتباری بالغ بر 13هزار و 420 میلیارد ریال،  به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد 70 درصد با سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

استاندار اصفهان، این استان را دومین استان دانشگاهی کشور برشمرد و تصریح کرد:  اصفهان در 5 دانشگاه برتر دارای رنکینگ بین‌المللی و 170 مرکز آموزش عالی است و 320 هزار دانشجو و بیش از 7 هزار نفر در مقطع دکترا در مراکز علمی استان  مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه اصفهان نخستین استان صنعتی کشور است و جایگاه ویژه‌ای در این بخش دارد، تصریح کرد: در برنامه آمایش سرزمین استان 2 محور اساسی علوم و فناوری و گردشگری برای توسعه استان پیش‌بینی شده است .

زرگرپور به ظرفیت‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه اشاره کرد و اظهار داشت:  وجود 2400 واحد صنعتی در شهرستان شاهین شهر و میمه سبب شد که مسئولان این شهرستان با ایجاد آموزشکده فنی و حرفه ای در کنار این ظرفیت عظیم، علاوه بر فراهم شدن تحصیلات متناسب با بازار کار برای جوانان، نیروی ماهر برای این صنایع نیز تامین شود.

وی با اعلام آمادگی برای تجهیز این مرکز علمی، خاطرنشان کرد: شان مردم شاهین شهر فراتر از داشتن دانشکده فنی است و امیدواریم که روزی شاهد تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای در این شهر باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار