با هدف زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا
مدیر هماهنگ‌کننده چهارمین یادواره شهدای غواص در استان قزوین از برگزاری یادواره 104 شهید غواص عملیات کربلای 4 در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین محمد مشهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری یادواره 104 شهید غواص عملیات کربلای 4 در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات گردان‌های حضرت رسول‌اکرم‌(ص)، امام رضا(ع) و حضرت زهرا(س) حضور داشت که گردان حضرت رسول‌اکرم(ص) گردان غواص بوده و تعداد 104 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی افزود: شهدای کربلای 4 هچون شهدای کربلا امروز به عنوان چراغ راه آیندگان هستند و یاد و خاطره آن‌ها هرگز فراموش نخواهند شد.

مدیر هماهنگ‌کننده چهارمین یادواره شهدای غواص در استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری یادواره 104 شهید غواص عملیات کربلای 4 عنوان کرد: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد شهدا برگزار می‌شود چراکه آن‌ها بدون ادعا و در گمنامی به جبهه‌های حق علیه باطل رفته و با خدای خود معامله کردند؛ بنابراین وظیفه ماست که این بزرگ‌مردان را به نسل‌های کنونی و آینده معرفی کنیم.

مشهدی ادامه داد: به منظور پاسداشت و گرامیداشت یاد شهدا سالانه سه یا چهار یادواره شهدای شاخص برگزار می‌شود و برای اینکه این یادواره‌ها در یک منطقه نباشد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر سال در یک محله برگزار می‌شود تا سایر نقاط شهر قزوین هم میزبان یادواره شهدا باشند.

وی تصریح کرد: یادواره شهدا همه ساله با استقبال پرشور مردم شهیدپرور قزوین همراه بوده و امسال هم در محله ملک‌آباد برگزار می‌شود.

مدیر هماهنگ‌کننده چهارمین یادواره شهدای غواص در استان قزوین خاطرنشان کرد: در این یادواره حجت‌الاسلام باقرزاده استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران حضور دارد و به ایراد سخنرانی می‌‌پردازد.

مشهدی یادآور شد: چهارمین یادواره شهدای غواص عملیات کربلای 4 با همکاری و مشارکت حوزه‌های ولیعصر(عج) و شهید چمران و همچنین آستان مقدس آمنه‌خاتون(س) شهر قزوین در محله ملک‌آباد این شهر برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار