مدیر کمیته امداد هرسین با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان آنان را از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می کند، افزود: 151 خانوار مددجو این شهرستان به مرحله خودکفایی رسیده اند.
کد خبر: ۳۴۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،وحید ارم آبادی روز سه شنبه با بیان اینکه امسال با اعطای تسهیلات اشتغال برای 121 مددجو تحت حمایت در این شهرستان شغل پایدار ایجاد شده است، گفت: بیش از 16 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی در هشت ماه سال 95 به مددجویان هرسینی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداخت شده در سال جاری 83 فقره وام از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک ها و 38 فقره نیز از محل اعتبارات امداد تامین شده است، افزود: امسال 12 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات اشتغال از اعتبارات قرض الحسنه بانک ها و سه میلیارد و 650 میلیون ریال نیز از منابع امدادی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.
ارم آبادی خاطرنشان کرد: امسال به 17 دانش آموخته دانشگاهی تحت حمایت این نهاد در شهرستان هرسین 27 میلیارد ریال وام اشتغال تخصیص داده شده است.
وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد با هدف توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای مددجو به آنان تسهیلات اشتغال اعطا می کند، مطرح کرد: بیش از 151 خانوار مددجو هرسینی که طی چند سال اخیر طرح های اشتغال خود را با دریافت تسهیلات اجرا کرده اند از ابتدای امسال تاکنون خودکفا و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند.
مدیر کمیته امداد هرسین با اشاره به اینکه نظارت بر طرح های اشتغال مهم ترین عامل پایداری و تداوم شغلی مددجویان است، تاکید کرد: بیش از یک هزار طرح اشتغال طی سالیان گذشته برای مددجویان هرسینی اجرا شده که این طرح ها هم اکنون تحت نظارت کمیته امداد در حال فعالیت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار