رییس حوزه هنری قزوین از راهیابی نمایش صحنه ای 'قاقمان' به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی مرتضی نجفی به سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش مرور تئاتر ایران خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، علی هوشمند افزود: گروه انتخاب آثار برگزیده جشنواره‌های تئاتر استان‌ها پس از ارزیابی آثار متقاضی این بخش، برگزیدگان خود را در 2 بخش آثار راه یافته به حوزه مرور تئاتر ایران و همچنین آثار معرفی شده به فجر استانی انتخاب کردند که طی آن نمایش صحنه ای قاقمان از تولیدات حوزه هنری قزوین موفق شد به بخش مرور تئاتر ایران این جشنواره راه یابد.
وی اضافه کرد: بر اساس کیفیت آثار از بین 60 اثر، 12 نمایش برای حضور قطعی و 3 اثر به منظور ایجاد فرصت اجرایی در بخش مرور فجر انتخاب شدند.
هوشمند ادامه داد: چهارده اثر نامبرده دیگر هم به بخش فجر استانی که در استان های میزبان جشنواره برگزار می‌شود، راه پیدا کرده‌اند که از میان آنها 12 اثر به طور قطعی و 2 اثر هم به شکل مشروط پذیرفته شده‌اند.
وی اضافه کرد: نمایش قاقمان تلاش می کند ضمن پاسداشت اخلاق، سنت های غنی و اصیل بومی با رویکردی انتقادی، سبک زندگی به ظاهر مدرن را به چالش بکشد.
هوشمند افزود: در این نمایش حامد مکملی، آزاده کرم بخش، نسرین عجمی، پیام نوروزی، لیلا شاقلانی، امیرامیدی راد و نکیسا ناپلئونی به ایفای نقش می پردازند.
نمایش صحنه ای قاقمان در سال جاری به مدت 10 شب در سالن کتابخانه امام خمینی (ره) قزوین به روی صحنه رفت و با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار