سرپرست تربیت‌بدنی و فوق برنامه بهزیستی کشور خبر داد
سرپرست تربیت‌بدنی و فوق برنامه بهزیستی کشور از حمایت بیش از پیش سازمان بهزیستی کشور در احیای ورزش معلولان در استان‌ها خبر داد و گفت: ورزش معلولان قزوین زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۴۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 19 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، خبرگزاری فارس از قزوین، جواد مرزانی در دیدار و بازدید یک روزه خود با مسؤولان و هیأت‌های ورزشی معلولان استان قزوین که صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل بهزیستی این استان برگزار شد، از حمایت بیش از پیش سازمان بهزیستی کشور در احیای ورزش معلولان در استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: ورزش معلولان قزوین زیر چتر حمایتی سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد.

وی حمایت ورزش معلولان در استان‌ها را از اولویت‌های دفتر تربیت‌بدنی سازمان بهزیستی در سال آتی دانست و افزود: بی‌شک حمایت از ورزش معلولان علاوه بر تأمین سلامت جسمانی افراد دارای معلولیت از بروز آسیب‌های اجتماعی در بین جامعه هدف این سازمان پیشگیری می‌کند.

سرپرست تربیت‌بدنی و فوق برنامه بهزیستی کشور ضمن تأکید بر توجه به ورزش‌های همگانی در استان‌ها از مسؤولان هیأت‌های ورزشی معلولان درخواست کرد ورزش‌های همگانی را جدی بگیرند، چراکه تمام ورزش‌های قهرمانی از دل ورزش‌های همگانی به وجود می‌آید.

مرزانی با اشاره به رتبه بالای استان قزوین در ورزش‌های قهرمانی بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعاملات هیأت‌های ورزشی معلولان، بتوانیم ورزش‌های همگانی را در این استان فعال کنیم.

وی همچنین تشکیل تیم والیبال دختران و فوتسال پسران تحت سرپرستی و امدادبگیر بهزیستی استان قزوین را از دیگر برنامه‌های دفتر تربیت‌بدنی سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای ورزش معتادان بهبودیافته در دستور کار این دفتر قرار دارد.

سرپرست تربیت‌بدنی و فوق برنامه بهزیستی کشور اذعان کرد: سازمان بهزیستی با برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی در طول سال با هدف ایجاد احساس نشاط و سلامت بین جامعه هدف این سازمان تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های معلولان را به منصه ظهور برساند.

گفتنی است در این دیدار دبیر هیأت‌های ورزشی جانبازان و معلولان استان قزوین و هیأت‌های ورزش نابینایان، ناشنوایان و معلولان ذهنی این استان هم حضور داشتند و به مشکلات و چالش‌های پیش روی ورزشی معلولان استان قزوین پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار