بازیگر انارس‌های نارس گفت: هر بازیگری زمانی که فیلمنامه را می خواند شمایلی از شخصیت موردنظر را در ذهن تصور می کند که در مورد این فیلم من توانستم تصور کاملی از شخصیت انسی به دست آورم اما بازهم این سوال «چرا من؟» وجود داشت.
کد خبر: ۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲ 12 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، آنا نعمتی در جلسه نقد و بررسی فیلم انارهای نارس که در حوزه هنری اصفهان اظهار داشت: یکی از برترین فیلم‌های‌ من در طول ۱۸ سال حضور در این عرصه با بازی در فیلمِ کارگردانی بسیار جوان و خوش سلیقه در سینمای ایران رقم خورد و بر این اساس به فیلم انارهای نارس افتخار می کنم.

وی با اشاره به اینکه کارگردان این فیلم نیز اصفهانی است، بیان داشت: این شهر تاریخی جوانهای بسیار با انگیزه و با افتخاری را به جهان سینمای معرفی کرده و امیدوارم گرچه حمایت‌های ‌خوبی در شان سینمای ایران انجام نمی شود حداقل اصفهانی که مهد تمدن و فرهنگ و در دنیا زبانزد است از هنرمندانش به خوبی حمایت کنند تا دغدغه‌ای برای فیلمسازی نداشته باشند.

بازیگر سینمای ایران با اشاره به حضورش در اصفهان بیان داشت: من چند فیلم در اصفهان بازی کردم و با اخلاق خوب و روحیه خوش مردم اصفهان آشنا هستم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط چگونگی پذیرش نقش خود در فیلم انارهای نارس گفت: قرعه بازی در نقش « انسی» توسط آقای مصطفوی به نام من خورد در حالیکه پس از خواندن فیلمنامه به هیچ عنوان تصور نمی کردم من بازیگر این نقش خواهم بود.

نعمتی افزود: پس از انتخابم برای این نقش سوالی که همواره در ذهنم وجود داشت این بود که چرا من برای این نقش انتخاب شدم و احساس می کردم چنین نقشی به من نمی‌خورد و قادر به ایفای آن نخواهم بود.

فیلمنامه انارهای نارس کامل ترین فیلمنامه ای است که دیده ام

وی تاکید کرد: این نکته قابل ذکر است که فیلمنامه انارس های نارس کامل ترین فیلمنامه ای بود که با آن مواجه شدم به گونه‌ای که همه کاراکترها یک پرونده کامل از زندگیشان داشتند.

بازیگر انارس‌های نارس ادامه داد: هر بازیگری زمانی که فیلمنامه را می خواند شمایلی از شخصیت موردنظر را در ذهن تصور می کند که در مورد این فیلم من توانستم تصور کاملی از شخصیت انسی به دست آورم اما بازهم این سوال «چرا من؟» وجود داشت.

وی بیان داشت: البته کارگردان به کارش ۱۰۰ درصد اطمینان داشت ومطمئن بود با گریم، لباس، صورت و لحن قادر به ایفای این نقش خواهم بود و بعد از چند جلسه صحبت، تست گریم و لباس و تمرین، قدم زدن و خرید با لباس‌های تمرین در محلات پایین شهر و سفر با مترو به نقاط موردنظر کم کم برای من برای بازی در این نقش اعتماد خاصی ایجاد شد.

نعمتی تصریح کرد: سکانس اول فیلم که تمام شد کارگردان به من گفت که « انسی من همین است» اما من به اندازه‌ای برای بازی در این نقش استرش داشتم که تصور می کردم کارگردان به من دلداری می دهد اما کم کم نقش برایم ملموس تر شد.

وی با بیان اینکه لهجه این کاراکتر مربوط به هیچ کجا نیست و اصلا نفهمیدم چگونه ایجاد شد، اضافه کرد: در سکانس اول و دوم اتفاقات لازم در من شکل گرفت و تا پایان فیلم تنها یک روز از این پروژه جدا بودم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار