رئیس حوزه هنری اصفهان:
تابناک: رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: حضور در جشنواره تولیدات مراکز حوزه هنری یک رقابت سالم میان حوزه‌های هنری استان‌ها ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸ 08 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سید مهدی سیدین‌نیا با اشاره به میزبانی اصفهان در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز حوزه هنری اظهار داشت: این جشنواره، جشنواره‌ای است که هم مراکز حوزه هنری استان‌ها در آن با تولیدات و دستاوردهای یکدیگر آشنا می‌شوند و هم مجموع این دستاوردها را در کنار یکدیگر و یکجا می‌بینند.

وی بیان کرد: در واقع حضور در این جشنواره یک رقابت سالم میان حوزه‌های هنری استان‌ها صورت می‌گیرد و نه میان هنرمندان و این خود سبب ایجاد انگیزه برای بهتر دیده شدن کارهای هنری می‌شود و این ویژگی آثار هنری است که باید مورد توجه قرارگیرند و دیده شوند.

رئیس حوزه هنری استان اصفهان افزود: این رقابت در عین حال که یک مطالبه سازمانی از سوی اداره‌کل امور استان‌ها است سبب تشویق مراکز استانی برای تلاش بیشتر در عرصه تولیدات فرهنگی و هنری می‌شود تا جشنواره‌ای جریان ساز باشد و جریان تولید همچنان ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره چنین انگیزه‌ای دارد که بتواند با آثار تولیدی خود سهم به‌سزایی در بخشی از فرهنگ و هنر این مرز وبوم داشته باشد و سعی دارد تا با دیده شدن این رقابت و کارهای این جشنواره، فعالیت و تلاش برای بالابردن سطح کیفی تولیدات آثار هنری را در جامعه افزایش دهد.

سیدین‌نیا درباره برنامه ریزی برای حضوردر چهارمین جشنواره تولیدات خاطرنشان کرد: اصفهان ظرفیت‌های خوبی از نظر موقعیت تاریخی و امکانات دارد و جریان تولید همچنان درآن پابرجا بوده و هست. تلاش داریم تا بسیاری از منابع مان را چون همیشه در مسیر تولید هزینه کنیم.

وی اظهار داشت: تمامی بخش‌ها و رشته‌های هنری در حال فعالیت هستند و در همه بخش‌های جشنواره حضور فعال داریم، به ویژه در کارهای پژوهشی مهمترین پژوهش ما پژوهش شهرهنربوده است و برخی کارهای پژوهشی در بخش اقتصاد هنرو در حوزه کارهای اندیشه‌ای انجام گرفته است که منجربه تولید کتاب شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار