تابناک: از روزهای بعد از این تغییرات موج برخی انتقادات از سوی نمایندگان مجلس یا حتی بعضی جناحهای سیاسی آغازشد و بسیاری این تغییرات را سیاسی و در راستای اهداف انتخاباتی عنوان کردند.
کد خبر: ۳۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 12 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، استاندار اصفهان از زمانی که کلید واژه تغییر را برای جابجایی یا برکناری یا تغییر برخی مدیران استانی به کار برد در کنار آن همواره سه واژه اعتدال، تخصص و کارایی افراد را نیز به عنوان شاخصه های خو برای انتصاب یک مدیر مطرح کرد.

به گفته خود تمامی تغییراتی که در این مدت صورت داده است با توجه به همین سه شاخصه بوده است. گرچه در کنار شاخصه ها برای انتخاب عواملی برای کنارگذاشتن یا خداحافظی با یک مدیر نیز از نظر زرگرپور مطرح بوده است.

وی اعتقاد دارد بعد از ارزیابی برخی مدیران توانایی کار کردن در آن سطح را ندارند و یا بالعکس برخی نیز باید به سطوح بالاتر از سوی مجموعه خود ارتقا یابند.

البته استاندار اصفهان بازنشستگی مدیران یا ناکارآمدی برخی را نیز در رفتن آنها موثر دانسته است.
به هر حال به اذعان خودش تاکنون سه فرماندار، سه مدیرکل، معاون استاندار و رئیس بانک تعویض شدند.

از روزهای بعد از این تغییرات موج برخی انتقادات از سوی نمایندگان مجلس یا حتی بعضی جناح های سیاسی نیز آغاز شد و بسیاری این تغییرات را سیاسی و در راستای اهداف انتخاباتی عنوان کردند.

زرگرپور امروز در جمع خبرنگاران گفته بود که هیچ یکی از تغییرات صورت گرفته سیاسی نبوده و براساس تصمیمات مدیریتی و ارزیابی بوده است.

با این وجود نماینده مردم فلاورجان در مجلس با صراحت در گفتگو با یکی از خبرگزاری اعلام کرده است که پشت پرده عزل و نصب ها به ویژه عزل و نصب های شبانه سیاسی است.

وی بیان کرد: متاسفانه در روزها و ماه‌های اخیر نه تنها در استان بلکه در کشور شاهد بودیم که به اسم اعتدال و با شعارهایی چون تدبیر و امید نیروهای ارزشی و متخصص از بدنه مدیریتی کنار گذاشته می‌شوند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیروهایی که برای انقلاب زحمت کشیدند امروزه فقط به دلایل و بهانه‌های واهی کنار گذاشته می‌شوند و این اصلا با خط مشی اعتدال سازگار نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطر نشان کرد: هدف عده‌ای در این کشور از عزل و نصب‌های سیاسی و حزبی در بدنه مدیریتی، به خیال خام خود فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای تشکیل مجلس ششم دیگری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار