تابناک: در پی تغییرات مدیریتی در استانداری اصفهان، تعدادی از مدیران شهرداری اصفهان نیز تغییر کردند و جابه‌جا شدند.
کد خبر: ۳۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 12 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، در پی تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جا‌به‌جایی حبیب‌رضا ارزانی از دفتر تبلیغات اسلامی استان به سمت مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر هفته گذشته رسول یاحی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان از سمت خود برکنار شد و سیدرضا عقدایی جایگزین او شد که شاید مهم‌ترین دلیل این تغییرات انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی باشد.

اما امروز نیز چندین مدیر شهرداری اصفهان در بخش‌های مختلف تغییر کرده و جا‌به‌جا شدند.

نکته جالب توجه در انتصابات شهرداری اصفهان انتصاب محمدعلی احمدی به بدنه شهرداری اصفهان در سمت مدیرعاملی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه است.

سیدعباس روحانی نیز که سال‌ها بر کرسی مدیریتی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تکیه زده بود به عنوان شهردار منطقه 9 اصفهان منصوب شده است.

همچنین سید عبد‌الرسول امامی که به عنوان شهردار منطقه 9 اصفهان فعالیت می‌کرد، با جابه‌جایی صورت گرفته به عنوان شهردار منطقه 10 اصفهان منصوب شد.

سید جمال‌الدین صمصام‌شریعت نیز به سمت قائم مقام شهردار در امور مشارکت‌های شهرداری اصفهان منصوب شد و وحید حیدریان نیز به عنوان مدیرعامل فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان در آمده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
با سلام و احترام به استحضار می رساند در محله منارجنبان کوی مهرگان انتهای کوچه یخچال سمت راست دو واحد بدون گرفتن پروانه ساختمانی ورعایت حریم معبرعمومی وجوی آب بابریدن وقطع درختان اقدام به ساختمان سازی بدون رعایت ظوابط کرده اند متاسفانه ماموران گشت منطقه 9 علیرغم مشاهده تخلف هیچ اقدام موثری جهت جلوگیری و رفع مشکل ننموده اند وبا توجه به گسترده گی زمین های هم جوار در صورتیکه جلوی تخلف گرفته نشود سایرین بدون ترس از قانون اقدام به عمل خلاف مشابه می کنند خواهشمند جهت جلوگیری از این اقدام غیر قانونی دستورات و پیگیری لازم را صادر فرمایید ضمنا این واحد خیلی سریع و بدون ظوابط نظام مهندسی در حال ساخت می باشند و من ا... توفیق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار