با جضور مسئولان عالی کشور:
استاندار چهارمحال و بختیاری از بررسی مسائل و مشکلات بخش آب و کشاورزی با حضور مسئولان عالی کشور و نمایندگان استان در نشست های جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 13 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست های جداگانه با سیدحمیدپورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری و علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور مسائل توسعه ای و مشکلات بخش آب و کشاورزی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی گفت: رفع مشکلات و معضلات بخش آب و کشاورزی نقش مهمی در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری دارد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: مدیریت ارشد این استان به منظور دستیابی سریع تر به امور توسعه ای در شاخص های مختلف تعامل و ارتباط خوبی با مجمع نمایندگان استان دارد.
وی یادآور شد: ایجاد اتحاد بین قشرهای مختلف مردمی، مسئولان و گروه های سیاسی در چهارمحال و بختیاری یکی از دستاوردهای مهم مدیریت ارشد استان در دولت یازدهم و از مهمترین علت های سرعت بخشی به روند توسعه ای امور در بخش های مختلف محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در نشست جداگانه با معاون وزیر کشور اظهار کرد: مسئولان این استان در دولت یازدهم توانستند با تدبیر به موقع امور انتخابات را در فضایی آرام و به دور از هرگونه تنش و حاشیه برگزار کنند.
وی گفت: هم اینک شرایط سیاسی چهارمحال و بختیاری در حوزه های مختلف در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
سلیمانی دشتکی همچنین در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برادری و وحدت در امور آموزه بزرگی از پیامبر گرامی اسلام (ص) برای تمامی مسلمانان است.
وی افزود: به همین منظور مشارکت فعال تمامی گروه ها و جریان های سیاسی چهارمحال و بختیاری برای دستیابی سریع تر به شاخص های توسعه و پیشرفت ضرورت دارد.
در این نشست تعدادی از فعالان سیاسی چهارمحال و بختیاری دیدگاه ها و نظرات خود را در حوزه های مختلف استان مطرح و از زحمات و تلاش های دولت یازدهم قدردانی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار