فولاد با کدام توجیه اقتصادی و محیط زیستی توسعه می یابد؟!؛
تابناک: امروز که اصفهان تشنه آب است و پر آب شدن زاینده رود برای رفع آلایندگی ها در اولویت است، بخش اعظمی از آب به توسعه فولاد اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۳۴۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 11 December 2016
تابناک اصفهان: استاندار اصفهان که به تعطیلی 50 کوره آجرپزی به هر دلیلی اشاره کرد و از فاصله گرفتن کوره‌های آجرپذیری به شعاع 50 کیلومتری از اصفهان سخن گفت اما بی تفاوت به توسعه صنعت و نقش فزاینده صنعت فولاد در بروز آلودگی ها است .

امروز که اصفهان تشنه آب است و پر آب شدن زاینده رود برای رفع آلایندگی ها در اولویت است، بخش اعظمی از آب به توسعه فولاد اختصاص می‌یابد.

امروز کشاورزی را به بهانه بحران آب به تعطیل می‌کشانند در حالی که روزی می‌رسد تمام محصولات کشاورزی به نرخ چند برابری به ایران وارد می‌شود و بار زیادی از هزینه‌های بر کشور تحمیل خواهد شد.
 
رسول زرگرپور استاندار اصفهان، با اشاره به اینکه آلودگی هوای اصفهان تا 3 نسل اثرگذاری مخرب خواهد داشت، افزود: اگر به سلامت اهمیت  و آن را به اقتصاد ترجیح می‌دهیم باید دست در دست هم دهیم و طرح کاهش آلودگی هوا را انجام دهیم.

البته این گفته وی در حالی است که هیچ اقدام موثری در جهت کاهش آلودگی هوا صورت نگرفته نه اصفهان شهر دوچرخه سواری شد، نه وسایل حمل و نقل عمومی در اصفهان راضی کننده است که مردم را تشویق به عدم استفاده از وسایل شخصی کند، نه اقدامی در جهت زاینده رود اصفهان شده است که کمی نفس کشیدن را برای مردم اصفهان را راحت کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار