استاندار چهارمحال و بختیاری:
استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از برخی رسانه ها گفت: تعداد اندکی از رسانه های استان مبنای کار خود را بر روش باج گیری از مدیران قرار داده اند و با نظرسازی از فضای موجود سوء استفاده می کنند.
کد خبر: ۳۴۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 10 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در آیین اختتامیه جشنواره تجلیل از برگزیدگان هفته پژوهش و ایده های برتر سبزکوه این استان افزود: مدیران اجرایی نباید تسلیم این رفتار شوند و چنانچه به مدیری اتهامی وارد می شود، باید آن را پیگیری کنند.
وی با قدردانی از تلاش رسانه ها و مطبوعات استان در انعکاس اظهارنظرهای علمی گفت: برخی رسانه ها برکناری مدیران ناکارآمد را مطالبه می کنند، درحالی که در یک سال اخیر چهار مدیر بانکی و برخی از مدیران اجرایی تغییر کرده اند.
سلیمانی دشتکی همچنین از برخی اظهار نظرهای غیرعلمی در این استان انتقاد کرد و گفت: نباید به جای تمرکز بر مشکلات استان به مسائل احساسی و حاشیه ای پرداخت.
وی افزود: اگر همه برنامه ریزی ها بر مبنای پژوهش و تحقیقات علمی انجام گیرد، بسیاری از مشکلات برطرف و مسیر توسعه یافتگی استان هموار می شود.
وی ادامه داد: این درحالی است که چه در سال های گذشته در جانمایی طرح هایی از جمله فرودگاه شهرکرد و چه در سال های اخیر در تدوین سند آمایش سرزمینی نسبت به پژوهش های میدانی و علمی بی توجهی شده است.
سلیمانی دشتکی در ادامه با تاکید بر انجام تحقیقات کاربردی برای رفع مشکلات استان اظهار کرد: پژوهش مبنای توسعه همه جانبه کشور و استان است و ضروری است تا محققان و فعالان این حوزه طرح های کاربردی اثرگذاری به مدیران اجرایی ارائه دهند.
در این آیین از 18 پژوهشگر برتر، 7 صاحب ایده های برتر و هشت دانش آموز برتر در حوزه جشنواره دانش آموزی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار