تابناک: اصلاح طلبان که از زمان انتصاب رسول زرگرپور تاکنون، نتوانسته‌اند فرماندار احمدی نژادی او را بر کنار یا استاندار را مجبور به استعفا کنند، این روزها دلواپسی های جدید دیگری نیز پیدا کرده اند.
کد خبر: ۳۴۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 10 December 2016

به گزارش تابناک اصفهان، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستاهای استان اصفهان طی روزهای اخیر مشخص شد و چهره هایی همچون، احمد سالک، حاجی دلیگانی و اکبر ترکی به عنوان سه تن از اعضای این هیئت انتخاب شدند.

انتخاب این سه نماینده استان اصفهان برای نظارت بر انتخابات سال آینده سبب شده تا موجی از نگرانی در اردواگاه اصلاح طلب آغاز شود چراکه به زعم این جریان سیاسی، افراد فوق به دلیل تندروی در مسائل سیاسی و دل خوشی که از دولت و حامیان دولت ندارند، قطعا در رد صلاحیت و احراز صلاحیت برخی گزینه های مورد نظر اصلاح طلبان، نقش ایفا خواهند کرد.

اصلاح طلبان که از زمان انتصاب رسول زرگرپور تاکنون، نتوانسته‌اند فرماندار احمدی نژادی او را بر کنار یا استاندار را مجبور به استعفا کنند، این روزها دلواپسی های جدید دیگری نیز پیدا کرده اند و انتظار می رود همانند انتخابات سال گذشته مجلس این جریان درصدد وارد میدان کردن گزینه های زیادی برای جبران ردصلاحیت های احتمالی در سال آینده داشته باشند.

هرچند آشفتگی درونی در جریان اصلاحات در استان اصفهان هم در دولت یازدهم مشکلات آنها را بیشتر کرده است اما اصلاح‌طلبان با نشانه گرفتن شورای شهر، سعی در کسب کرسی های پارلمان شهری برای به دست آوردن قدرت از دست رفته خود در استان اصفهان هستند تا شاید از این رهگذر فتح سنگر به سنگر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آینده داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :