مدیرکل اطلاعات استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل اطلاعات استان اصفهان با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی در استان اصفهان بین مسئولان وجود دارد، گفت: اگر این همدلی و همزبانی در برخی مقاطع در این استان وجود نداشت نمی‌توانستیم از برخی از بحران‌ها به خوبی عبور کنیم.
کد خبر: ۳۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 11 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسن سلطانی پیش از ظهر امروز در مراسمی که از سوی اداره‌کل اطلاعات استان اصفهان و به مناسبت نامگذاری امسال به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با رویکرد امنیت و انتخابات برگزار شد با تبریک ایام ماه رجب و سالروز بعثت حضرت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: تولید اطلاعات و تامین امنیت از جمله اولویت‌های اصلی اداره‌کل اطلاعات استان اصفهان است و از آنجایی که اصفهان به عنوان یکی از مراکز سیاسی کشور مطرح است، برگزاری انتخابات سالم و با جلب حداکثر مشارکت مردم مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تحقق یک حماسه ملی نیازمند اراده جمعی است، اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و همدلی و همزبانی، مؤثرترین راه برای مقابله با این تهدیدات و رسیدن به نتیجه مطلوب نظام است.

سلطانی در ادامه با اشاره به اینکه همدلی و همزبانی در استان اصفهان بین مسئولان وجود دارد، بیان کرد: اگر این همدلی و همزبانی در برخی مقاطع در این استان وجود نداشت نمی‌توانستیم از برخی از بحران‌ها به خوبی عبور کنیم.

مدیرکل اطلاعات استان اصفهان به حساسیت دو انتخابات پیش‌رو در سال جاری اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری مطلوب و پرشور انتخابات نیازمند عزم ملی است و امیدواریم دستگاه‌ها و نهادها، شخصیت‌ها و ائمه جمعه و جماعات و تمامی کسانی که نقشی در استان اصفهان دارند در خدمت به مردم و تلاش برای برگزاری انتخابات مد نظر رهبر معظم انقلاب و تامین امنیت آن همکاری لازم را داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار