مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، با تاکید براینکه دولت تدبیر و امید در مقوله رفاه اجتماعی ورود خوبی پیدا کرده افزود: این مباحث یکی از مهم ترین دغدغه های دولت است.
کد خبر: ۳۳۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 05 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، دکتر امید قادری روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان که با حضور مشاور عالی استاندار در دانشگاه علمی، کاربردی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، گفت: نزدیک به 32 هزار معلول در استان کرمانشاه وجود دارد که اداره بهزیستی برای خدمت رسانی به این قشر دارای برنامه منسجمی است.
وی با تاکید براینکه بشریت به موضوع معلولیت توجه جدی دارد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم، توجه سیاست گذاران و افراد جامعه به ابعاد وجودی معلولان است.
قادری یادآور شد، بهزیستی متولی رسیدگی به مشکلات معلولان است اما به تنهایی نمی تواند آنها را حل کند و نیازمند هم افزایی و همکاری دیگر ارگانهاست.
قادری با بیان اینکه در زمینه معیشت و رفت و آمد معلولان مشکلاتی وجود دارد، تصریح کرد: معلولیت محدودیت نیست برای اثبات این شعار همین بس که بسیاری از معلولان کارهای خارق العاده انجام داده اند و در مسابقات ورزشی و علمی افتخارآفرینی کرده اند.
به گفته وی، علاوه براین موضوع، تعدادی از کارکنان ادارات استان جزو معلولان هستند که صادقانه و به خوبی کار خود را انجام می دهند.
این مسوول ادامه داد: بهزیستی متولی است اما نیازمند همراهی دیگر ارگان ها به ویژه برای رفع مشکلات مددجویان و همچنین استفاده از ظرفیت خیرین برای مسکن و اشتغال مددجویان می باشد.
وی در ادامه به پیام رییس سازمان بهزیستی به مناسبت روز معلولان اشاره کرد و گفت: در این پیام آمده که بازنگری در قانون جامع معلولان و طرح افزایش مددجویان چنانچه در مجلس تصویب شود تحول خوبی بدنبال خواهد داشت.
وی از مشاور عالی استاندار کرمانشاه به دلیل حمایت های صورت گرفته از بهزیستی و اجرای طرح مناسب سازی شهری در استان تقدیر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار