امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی:
فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت:یکی از خصلت های بارز شهید کشوری سرکشی و عیادت از اقشار مختلف مردم بود .
کد خبر: ۳۳۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 05 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک، به مناسبت روز هوانیروز و سالروز شهادت شهید کشوری فرمانده وپرسنل پایگاه هوانیروز کرمانشاه از سرای سالمندان ارم  امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی ابراز داشت:امروز بمناسبت یاد و تجدید خاطر با شهید بزرگوار کشوری و سایرین شهدای هوانیروز

وظیفه خود دانسته ایم که از سالمندان که گنجینه گرانبها و پیشکسوت ما و جامعه هستند دیداری تازه کنیم.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه افزود:ازشهید کشوری بعنوان یک الگو برای همه نیروهای نظامی کشور در ابعاد مختلفی چون نظامی و اخلاقی یاد کرد و ما بایدهمچنانکه با امنیت از  مرزهای کشورنگهداری میکنیم باید باحفظ و نگهداری از  سالمندان در جامعه که همچون  گنجینه ای از تجربه و فضایل اخلاقی هستند نیز مراقبت نماییم.

خدا مراد اکبری اظهار داشت: تمامی افراد این سرا زیرپوشش بهزیستی استان بوده و با اجازه قوه قضاییه به اینجا منتقل شده اند واکنون پذیرای 80 سالمند هستیم که در حال حاضر این ظرفیت پر است.

مسوول سرای سالمندان ارم گفت: هزینه نگهداری و پذیرای هر فرد سالمند در ماه 14 میلیون ریال است که بهزیستی برای هر سالمند در ماه پنج میلیون ریال یارانه پرداخت می کند و مابقی نیز با کمک خیران استان تامین می شود.

در پایان این دیدار بسیار صمیمی و دوستانه  یوسف قربانی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز از زحمات خدمتگزاران و مدیر سرای سالمندان ارم با اهدای گل تقدیر کرد.

شهید امیر سرتیپ خلبان احمد کشوری 18 آذر 59 در حالی که از مأموریتی بسیار دشوار پیروز باز می‌گشت، در منطقه میمک هدف حمله یک فروند میراژ عراقی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نایل امد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار