فرصت طلایی استاندار برای تغییر مدیران
تابناک: بدون تردید تغییرات در بدنه اجرایی دولت و به ویژه ادرات کل، نکته ای است که به اجرای برنامه های بهتر دولت کمک شایانی خواهد کرد و در این شرایط همسان و همفکر سازی بازوهای اجرایی نکته باور پذیری خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 11 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، این تغییرات که پس از تغییر کابینه و روی کار آمدن دولت یازدهم بیش از هر زمان دیگری با توجه به رخدادهای 8 سال دولت محمود احمدی نژاد قابل گمانه زنی بود، آنگونه که باید و شاید رخ نداد اما این تغییرات در بین مدیران میانی آنگونه که پیش بینی می شد به ویژه در استانی همچون اصفهان محسوس نبود و تغییرات صورت گرفته نیز با حواشی خاص خود روبرو بوده است.

اینکه استان اصفهان نقش انکارناپذیری در جریان های مدیریتی و سیاسی ایران عزیز دارد شکی نیست اما این قدرت به ویژه قدرت در لابی ها و نفوذ در بدنه دولت گاهی بیش از هر زمان دیگر مشهود می شود.

تغییرات مدیران میانی در استان اصفهان که طی چند هفته گذشته بیش از همیشه شاهد آن بوده ایم نکته ظریفی را در پشت پرده خود پنهان دارد که این موضوع با کند شدن چاقوی نمایندگان مجلس در ماه های آخر حضورشان در مجلس شورای اسلامی است رابطه مستقیمی دارد.

آنچه واضح است برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کوچکترین تغییرات ادارات کل و ادارات شهرستان های اصفهان نقش انکارناپذیری را ایفا کرده و همیشه سعی بر آن داشته اند تا با نفوذ در وزارتخانه ها و نفوذ بر وزیر مربوطه شخص مورد نظر خود را معرفی نمایند. اما اکنون با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و کم رنگ شدن قدرت لابی ها و نفوذ نمایندگان این فرصت برای استاندار اصفهان و مجموعه وزارتخانه فراهم شده تا بتوانند تغییرات مورد نظر را اعمال نمایند.

امید آن می رود با کم رنگ شدن لابی ها و جایگزینی شایسته سالاری در انتخاب مدیران استانی، اصفهان بتواند در مسیر رشد و بالندگی قدم بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار