مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از تاسیس خانه های فرهنگ مشارکتی استقبال می کند.
کد خبر: ۳۳۷۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 03 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین سعید وزیری نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با هدف توسعه مراکز فرهنگی در تمام مناطق و نواحی شهر قزوین با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی و ایجاد بستر مناسب برای پذیرش مسئولیت و ایفای نقش از سوی نخبگان و فرهیختگان و الگوهای اندیشمند جامعه، ارتقاء سطح مطلوبیت و جذابیت محیط زیست فرهنگی، اجتماعی مبتنی بر حیات طیبه انسانی و به منظور بهره مندی حداکثر مخاطبان از برنامه های آموزشی و فرهنگی، تاسیس خانه های فرهنگ مشارکتی را در دستور کار قرار داده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری افزود: با توجه به اهمیت وجود مراکز فرهنگی و آموزشی در محلات و نواحی مختلف شهر برای دسترسی آسان شهروندان و استفاده تمام گروه های سنی از خدمات مختلف این مراکز و با توجه به تقاضای بخش خصوصی در رابطه با سرمایه گذاری یا راه اندازی و بهره برداری از مراکز فرهنگی در محلات مختلف شهر، آیین نامه واگذاری مراکز مشارکتی در این سازمان تدوین شده است.

وزیری نژاد افزود: با توجه به ضرورت تاسیس مراکز فرهنگی در محلات و نواحی کم برخوردار و بر اساس مفاد این آیین نامه متقاضیان واجد شرایطی که دارای ملک مسکونی یا استیجاری هستند می توانند با مجوز این سازمان نسبت به تغییر کاربری جهت فعالیت آموزشی و فرهنگی در چارچوب های تعریف شده، وفق ضوابط و مقررات اقدام کنند.

وی اظهار کرد: این مراکز مشارکتی، تحت عنوان خانه فرهنگ، کتابخانه و سالن مطالعه، خدمات آموزشی در زمینه های شهروندی، مهارت های زندگی، علوم قرآنی و دینی، فرهنگی و هنری، زبان های خارجی، فنون خانه داری، کامپیوتر و نیز خدمات مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی و همچنین آموزش انواع هنرهای دستی و سنتی را به گروه های مختلف سنی ارائه می دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و آموزشی این مراکز تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خواهد بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار