بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک: در بسته این هفته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان به مسائلی همچون جزئیات کشته شدن تعمیرکار پل هوایی در اصفهان، تعداد کشته شدگان اصفهانی در سال 93،دستگیری سارق خودروهای شرق اصفهان، راه‌های کسب اطمینان درباره خریدهای الکترونیکی، دستگیری یک قاچاقچي موادمخدر با ۴ كيلوگرم هروئين در منزلش و جمع آوری قلیان فروشان حاشیه زاینده رود می پردازیم.
کد خبر: ۳۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 10 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در بسته این هفته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان به مسائلی همچون جزئیات کشته شدن تعمیرکار پل هوایی در اصفهان، تعداد کشته شدگان اصفهانی در سال 93،دستگیری سارق خودروهای شرق اصفهان، راه‌های کسب اطمینان درباره خریدهای الکترونیکی، دستگیری یک قاچاقچي موادمخدر با ۴ كيلوگرم هروئين در منزلش و جمع آوری قلیان فروشان حاشیه زاینده رود می پردازیم.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، سردار عبدالرضا آقاخاني گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان شهرستان دهاقان از صاحب يك شركت سرمايه‌گذاري در بورس مبني بر كلاهبرداري از وي، كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي اين شهرستان، موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
وي افزود: در تحقيقات و بررسي هاي دقيق‌تر مشخص شد كه متهم با تاسيس شركت سرمايه گذاري در شهر اصفهان، اقدام به جذب سرمايه‌هاي مردمي در جهت خريد و فروش سهام بورس اوراق بهادار در بازار بورس ايران كرده اما مبالغ سرمايه گذاري را در بازار فاركس (بورس بين الملل) وارد كرده است.
فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه متهم از شاكي مبلغ ۵۹۰ ميليون تومان دريافت كرده و قول مساعد در پرداخت ۲۵ درصد سود ماهيانه به وي داده بود، عنوان كرد: اين شخص نه تنها سودي به شاكي پرداخت نكرده بلكه اصل سرمايه را نيز به وي بازنگردانده و متواري شده بود.
وي تصريح كرد: سرانجام با اقدامات ويژه و تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي، ابتدا فردي كه مبالغ، به حساب وي واريز شده بود را در عملياتي غافلگيرانه در شهر اصفهان دستگير و پس از آن متهم اصلي نيز كه در يكي از محلات شهرستان اصفهان مخفي شده بود شناسايي و دستگير شد.
سردار آقاخاني اظهار كرد: متهم اصلي پرونده در تحقيقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابي به كلاهبرداري ۵۸ ميليارد ريالي از ۵۴ نفر به بهانه پرداخت سود ماهانه به آنان اقرار كرد.
وي با بيان اينكه فرد سومي نيز در اين پرونده دستگير شده است، گفت: تاكنون ۲۰ نفر از متهمان شكايت كردند كه در اين زمينه پرونده تشكيل و عاملان اين كلاهبرداري به مراجع قضايي معرفي شدند.
****
به گزارش تابناک، سرهنگ خسروي اظهار كرد: كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي در بازرسي از يك تعميرگاه در حاشيه شهر اصفهان، دو دستگاه اتاق خودروهاي FH را كه فاقد هرگونه مدارك مثبته گمركي بود و به صورت قاچاق وارد شده بودند، كشف كردند.
وي با بيان اينكه كارشناسان اقتصادي، ارزش اين دو اتاق را يك ميليارد ريال برآورد كردند، افزود: در اين خصوص سه نفر دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان خاطرنشان كرد: ورود هرگونه كالاي خارجي بدون نظارت و كنترل گمرك قاچاق محسوب شده و به دليل اخلال در نظام اقتصادي كشور جرم بوده و براي كساني كه در اين زمينه فعاليت كنند مجازات هايي نيز در قانون در نظر گرفته شده است لذا پليس به تمام كساني كه اقدام به خريد و فروش كالاهاي قاچاق مي كنند هشدار مي دهد كه دير يا زود دستگير و به دست قانون سپرده خواهند شد.
****
به گزارش تابناک، سرهنگ عاصمي اظهار كرد: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه فردي شرور با اقدامات شرارت آميز و ايجاد درگيري در يكي از محله هاي شهر اصفهان، موجبات سلب آسايش شهروندان را فراهم کرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: پس از انجام تحقيقات، پاتوق و مخفيگاه فرد شرور شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در يك عمليات ضربتي دستگير شد.
رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان تصريح كرد: در بررسي سوابق اين فرد، مشخص شد متهم داراي سوابق اخلال در نظم عمومي و مشاركت در نزاع دسته جمعي است.
/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار