معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر 6 پارک ترافیکی در شهر اصفهان ایجاد و راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۳۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، علیرضا صلواتی پیش از ظهر امروز در برنامه آموزش و پرورش به مناسبت هفته ایمنی راه‌ها اظهار کرد: سه ارگان در زمینه مباحث ترافیک شهری در مباحث مهندسی راه‌ها، آموزش و فرهنگ‌سازی و اجرای قانون مسئول بوده و در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری در زمینه مباحث ترافیکی در حوزه مهندسی فعال است، اضافه کرد: اجرای قوانین به پلیس راهنمایی و رانندگی اختصاص دارد اما طی سال‌های گذشته حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه مباحث ترافیکی متولی نداشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین طی سال‌های گذشته اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و فرهنگ‌سازی در زمینه مباحث فرهنگی در سطح پایینی بوده است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان در سال جاری با تعامل با آموزش و پرورش در راستای ارتقای فرهنگ در این حوزه تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه پارک‌های ترافیکی ظرفیت مناسبی برای آموزش مباحث ترافیکی به دانش‌آموزان است، ادامه داد: در حال حاضر 6 پارک ترافیکی در سطح شهر اصفهان ایجاد و راه‌اندازی شده است.

صلواتی با اشاره به اینکه این پارک‌ها در سپاهان‌شهر، خیابان‌های جی و رسالت، شهرک کوثر و باغ فدک ایجاد شده‌اند، تاکید کرد: همچنین در حال حاضر احداث شهرک ایمنی و ترافیکی در منطقه 6 اصفهان در حال احداث و راه‌اندازی است و این شهرک در راستای آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان ایجاد می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار