معاون استاندار اصفهان خبر داد
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته فرماندار جدید شهرضا در آینده نزدیک معرفی می‌شود.
کد خبر: ۳۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدرضا عقدایی اظهار کرد: به لحاظ اینکه شهرضا از گذشته‌های دور در معادلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور نقش مهم و سازنده‌ای داشته است باید تمامی معیارهای لازم در خصوص انتخاب فرماندار جدید این شهرستان لحاظ شود.

وی افزود: شهرضا همواره به عنوان مهد زایش و پرورش عالمان و فرهیختگان بی‌شمار در عرصه‌های مختلف مطرح بوده است و استاندار اصفهان بر انتخاب شایسته‌ترین گزینه برای حضور در راس فرمانداری این شهرستان تاکید دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برخورداری از حداقل 20 سال سابقه مدیریتی در حوزه وزارت کشور به عنوان یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب فرماندار جدید شهرضا مطرح است، عنوان کرد: برهمین اساس انتظار می‌رود تا پایان خرداد ماه سال جاری شاهد انتصاب فرماندار جدید شهرستان شهرضا باشیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا امکان انتخاب افراد بازنشسته و فاقد سابقه اجرایی در حوزه وزارت کشور نیز در این عرصه وجود دارد، گفت: به لحاظ اینکه در پایان سال جاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود انتخاب فرماندار جدید شهرضا در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و بر مبنای معیارهای اصولی انجام می‌گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار