تابناک: روز گذشته 2 تن از ائمه جمعه شهرستان ها به روند فعالیت صداو سیما مرکز اصفهان اعتراض کرده بودند و تأکید داشتند که مدیر جدید باید به شهرستان ها توجه بیشتری داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱ 07 February 2015
به گزارش تابناک، حالا یازده روز از انتصاب مسعود احمدی‌افزادی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان می گذرد و اصفهانی ها لحظه شماری می کنند برای تغیر و تحول در تلویزیون، البته احمدی نیز خود این مسئله را می داند و از همین رو در مراسم تودیع خود تأکید داشت: چه کسی است که نداند در رسانه ملی هر روز و هر ساعتش با چه سختی در لحظات اطلاع‌رسانی، خبررسانی و تولید برنامه می‌گذرد.

یکی از این سختی هایی که احمدی از نام برد حالا بر سرش آمده، مسئولان شهرستانی از عملکرد صداو سیما در شهرستان ها ناراضی هستند و خواستار این هستند که مدیریت جدید صداو سیما توجه بیشتری نسبت به پوشش اخبار شهرستان ها داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی روز گذشته در خطبه های نماز جمعه گفت: بنده از صدا و سیمای مرکز اصفهان که این بار هم فعالیت‌های دوران طلایی شهر علما، فلاسفه و شهیدان همه شاهد یعنی شهرضا را پوشش نداد گله‌مند هستم و امیدواریم در آینده شاهد چنین سیاستی نباشیم.

امام جمعه شهرضا گفت: مدیر جدید صدا و سیمای مرکز اصفهان باید در سیاست‌های خود نظر ویژه‌ای به شهرستان شهرضا داشته باشد و عدالت کاری را سرلوحه اهداف خود کند.

از دیگر اعتراضاتی که روز گذشته به عملکرد صداو سیما اصفهان نسبت به نحوه پوشش دادن اخبار شهرستان ها صورت گرفت صحبت های حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی، امام جمعه گلپایگان بود که خواستار تغییر عنوان صدا و سیمای استان اصفهان به صدا و سیمای شهرستان اصفهان بود.

وی از عملکرد صدا و سیمای استان اصفهان گلایه کرد و اظهار کرد: تمام اخبار استان در روز گذشته را رصد کردم، اما با وجود اینکه وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری وارد شهرستان شده بود، هیچ خبری از گلپایگان پخش نشد و تنها یک ثانیه وزیر نیرو را نشان دادند که نفهمیدیم در گلپایگان است یا جای دیگر.

با توجه به اینکه چند روزی بیشتر نیست که مدیریت جدید صداو سیما بر صندلی ریاست خود نشسته، انتظار می رود مسئولان استان تحمل خود را افزایش داده و برای ایجاد تغیرات در صداو سیما منتظر باشند.

بدون شک نکته ی قابل توجه این است که صدا و سیما نیازمند تغییر و تحولات اساسی است و باید ببینیم آیا احمدی افزادی آرزوی شبکه ای در حد و اندازه ی شببکه های ملی که سال ها بر دل اصفهانی ها بر جای مانده را می تواند برآورده کند؟
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسماعيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
آقاجان بزارين اين بنده خدا عرقش خشك بشه بعد انتقاد كنيد
بالاخره هرچي باشه اين صدا و سيماي فعلي حاصل 20 سال تلاش علي جون و اطرافيانش هست
يك شبه كه نميشه انتظار تحول داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار