میرمحمدی:
تابناک: نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی بر افزایش وحدت کلمه در داخل کشور و در خارج از کشور میان فرق اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۳۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سیدمحمدحسین میرمحمدی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت یاد شهدای کشور یمن، گفت: هر روز که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی این شجره طیبه می‌گذرد جایگاه رفیع آن در ابعاد مختلف بیش از پیش گسترش طولی و عرضی می‌یابد تا جایی که امروز موضوع اسلام و مسلمین به عنوان موضوع اصلی در جهان مطرح است.

وی ادامه داد: پشتکار و همت جهادی امت اسلامی قابل تقدیر است که صادقانه در جبهه مبارزه با کفر و الحاد از یک سو و مواجهه سلحشورانه با مدعیان دروغین اسلام‌خواهی تحت عناوین سلفی، تکفیری و داعشی از سوی دیگر ادامه دارد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس خاطرنشان کرد: پرواضح است که امروز وحدت کلمه بیش از هر زمان دیگر در کشور و در خارج از کشور بین همه فرق اسلامی ضرورت دارد.

میرمحمدی همچنین با تاکید بر اینکه ولایت فقیه باید معیار و میزان همه چیز باشد، تصریح کرد: مذاکرات هسته‌ای امروز به مراحل تعیین‌کننده خود نزدیک می‌شود که اینجانب لازم می‌دانم ضمن تقدیر از همه مجاهدت‌ها در راستای حفظ حقوق ملت ایران لزوم هوشیاری بسیار دقیق و دقت نظر اعضای تیم مذاکره کننده را یادآور شوم.

وی در ادامه تاکید کرد: متوجه باشیم که چه تعهداتی می‌دهیم و در قبال آن چه امتیازی کسب می‌کنیم چرا که دشمن مکار همیشه درصدد حیله‌گری است و نکند خدای نکرده خسرالدنیا و آخره شویم. من یادآور می‌شوم که اجرای موقت و یا دائم پروتکل الحاقی بدون تصویب مجلس شورای اسلامی وجاهت حقوقی و قانونی ندارد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس خاطرنشان کرد: آنچه که مدنظر ملت ایران است لغو فوری و عاجل همه تحریم‌ها، حفظ توانمندی علمی و فناوری و رشد و توسعه آن است که حتما باید در توافق احتمالی درج و لحاظ شود.

میرمحمدی در پایان به برخی مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه خود در گلپایگان اشاره کرد و پیگیری هر چه سریعتر مسئولان را خواستار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار