همزمان با اربعین حسینی؛
تابناک: در شهر اصفهان همچون سال‌های گذشته تجمع بزرگ هیات‌های مردمی در امام زاده شاه کرم برگزار شد و با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این امامزاده مراسم عزاداری با شکوه هر چه تمام‌تر و با کیفیت تر از سال‌های گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 20 November 2016
تابناک اصفهان: امروز و هم زمان با چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش مراسم‌های مختلف عزاداری در نقاط مختلف استان اصفهان برگزار شد.

از این رو برگزاری آئین‌های ویژه عزاداری و به ویژه در امامزادگان شاخص استان نیز از برنامه‌های امروز بود تا مردم استان بار دیگر خود را در غم شهادت سرور و سالار شهیدان مشارکت داده و با حضور صدها هزاران نفری در هیات مذهبی دیت خود را به سرور و سالار شهیدان ادا کردند.

در شهر اصفهان نیز همچون سال‌های گذشته تجمع بزرگ هیات‌های مردمی در امام زاده شاه کرم برگزار شد و با حضور بیش از ۱۰۰ هزار نفر در این امامزاده مراسم عزاداری با شکوه هر چه تمام‌تر و با کیفیت تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

تجمع عزاداران حسینی در امامزاده شاه کرم با برگزاری نماز جماعت به امامت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ادامه یافت و عزادارن حسینی پس از اطعام دوباره به سینه زنی و عزاداری خود ادامه دادند.

نمایش واقعه کربلا به صورت تعزیه نیز بخشی دیگر از مراسم عزداری در امامزاده شاه کرم و تجمع بزرگ عزاداران حسینی را تشکیل می‌دهد که همچنان این مراسم ادامه دارد.

گفتنی است که تجمع عموم مردم اصفهان در میدان امام علی (ع) برگزار شد که ضمن قرائت زیارت اربعین پرچم اجلاسیه پیر غلامان حسینی نیز در این میدان به اهتزاز درآمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار