در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان شهرستان‌های اصفهان صورت گرفت
تابناک: در پایان مسابقات فوتبال جوانان استان اصفهان تیم آریوپخش شهرضا موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
کد خبر: ۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 07 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان شهرستان‌های اصفهان که از سه ماه پیش و با حضور 12 تیم از نقاط مختلف استان کلید خورده بود در نهایت شامگاه دیشب با قهرمانی تیم امید زرین‌شهر به پایان رسید.

این مسابقات در قالب سه گروه چهار‌ تیمی در دوره مقدماتی و به صورت رفت و برگشت برگزار شد و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی راه یافتند که پس از برگزاری بازی‌ها در این مرحله، دو تیم آریو‌پخش شهرضا و امید زرین‌شهر به فینال مسابقات راه یافتند که نماینده زرین‌شهر با کسب برتری برابر نماینده شهرضا در ورزشگاه تختی اصفهان موفق به کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات شد.

گفتنی است، دو تیم جوانان سپید‌رود شهرضا و طلوع شاهی‌ شهر نیز برای کسب عنوان سومی به دیدار یکدیگر رفتند که تیم سپید‌رود شهرضا موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد و مقام سومی را به خود اختصاص داد.

عدم حضور مسئولان عالی هیئت فوتبال استان اصفهان در بازی‌های نهایی این مسابقات از نکات مهم و قابل توجهی بود که حاکی از کم‌توجهی مسئولان امر به جایگاه ورزش پایه بود.

اسامی بازیکنان تیم جوانان آریو‌پخش شهرضا به شرح زیر است:

یاور رستمی، کورش ژیانی‌مطلق، امین حواری، صادق محمدیان، کیهان قرمزی، محمدامین یعقوبی، محمد چمن‌صحرا، رضا موسوی، سینا جعفریان دهکردی، محمد سلمانی‌پور، حسین امیری، رضا عطایی، مهدی اکبر‌پور، فرهاد روز‌به، سینا متوسل، جواد ولیخانی، رضا شبح اهوازی، محمدهاتف طاهری، آریا محمدی، اکبر صابری، اسماعیل نجاتی و جواد نره‌ای.

نوید قدیری سر‌مربی، محمدعلی امیری، ابراهیم موسوی به عنوان مربیان و رضا افشین نیز سرپرست این تیم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار