آیت الله مظاهری:
تابناک: آیت الله مظاهری، گناه و فساد در بین افراد جامعه را موجب گرفتاری جامعه دانست و گفت: نشاط، شادی و سعادت در دنیا و آخرت از اجرای دستورات الهی و عدم تبعیت از شیطان به دست می آید که در غیر اینصورت، فرد گرفتار می شود.
کد خبر: ۳۳۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 18 November 2016
تابناک اصفهان: آیت الله مظاهری در درس اخلاق خود در مسجد حکیم اصفهان اظهار داشت:  انجام واجبات، ترک گناه و انجام مستحبات از ویژگی شیعه است و توجه به دستورات اسلامی و خدمت به خلق خدا، رضایت حضرت حق را به دنبال دارد.
 
وی اضافه کرد: سعادت دنیا و آخرت به افرادی می رسد که شیعه واقعی باشند و در زندگی دنیا دستورات الهی را اجرا کنند.
 
آیت الله مظاهری، گناه و فساد در بین افراد جامعه را موجب گرفتاری جامعه دانست و گفت: نشاط، شادی و سعادت در دنیا و آخرت از اجرای دستورات الهی و عدم تبعیت از شیطان به دست می آید که در غیر اینصورت، فرد گرفتار می شود.
 
رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی با حضور میلیون ها نفر از شیعیان و دوست داران اهل البیت (ع) در کربلا، گفت: برگزاری راهپیمایی اربعین شیعیان در کربلا، مایه غم و هراس دشمنان اسلام است.
 
وی افزود: شیعیان با شعار یا حسین(ع) در این مراسم معنوی شرکت می کنند و امسال نیز این مراسمِ باشکوه به لطف خدا در کمال آرامش و امنیت برگزار خواهد شد و باعث شکست دشمنان اسلام بویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می شود.
 
آیت الله مظاهری بیان کرد: شیعیان در مرحله شعار و عقیده، شیعه بودن خود را اثبات می کنند و در عمل نیز با تبعیت از دستورات اسلام ، این دین آسمانی را معرفی می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :