تابناک: آیا مجوز گردشگری را به مکان صنعتی می دهند یا با مجوز صنعت، مکان گردشگری می سازند یا اینکه رابطه ها اینجا حکم فرمایی می کنند در هر صورت این ساخت و سازهای راحت چگونه انجام می شود.
کد خبر: ۳۲۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹ 07 November 2016
تابناک اصفهان: کلنگ ساخت مرحله نخست ناحیه صنعتی گلستان در حالی در روستا ونداده میمه توسط معاون وزیر صنعت بر زمین زده شد که عده ای از اهالی روستا در خصوص واگذاری زمین های محل معترض بودند.
 
معترضان اعلام کردند: زمین‌های این روستا به بخش خصوصی برای راه اندازی واحدهای صنعتی واگذار می شود اما به جای آن باغ و ویلا می سازند و هر روز فرصت های اشتغال مردم منطقه کمتر می شود.
 
اینکه چرا تاکنون نظارتی در این حوزه وجود نداشته و چگونه است که یکی پس از دیگر باغ ویلاها در این روستا ساخت می‌شود آیا بدون مجوز گردشگری است یا اگر مجوز داده می شود آیا مجوز گردشگری را به مکان صنعتی می دهند یا با مجوز صنعت، مکان گردشگری می سازند یا اینکه رابطه ها اینجا حکم فرمایی می کنند در هر صورت این ساخت و سازهای راحت چگونه انجام میشود.
 
ونداده در ۸۰ کیلومتری غرب اصفهان درکنار جاده اصلی تهران - اصفهان قرار دارد. ونداده از شرق با مورچه خورت، از جنوب با روستای خسروآباد و از غرب با میمه و وزوان همسایه است. شغل اکثر مردم آن کشاورزی و دامداری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار