تابناک: رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در رونق اقتصادی استان اصفهان گفت: این نهاد آمادگی کامل برای همکاری با تمام نهادها را برای توسعه صنعت گردشگری دارد.
کد خبر: ۳۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 07 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، محمد پاک نژاد در جلسه مجمع گردشگری که در حاشیه نمایشگاه ‌ATM دبی که با حضوز هیئتی از استان اصفهان شامل معاون عمرانی استاندار اصفهان، مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، رئیس اتاق اصناف اصفهان و اعضا مجمع گردشگری استان اصفهان برگزار شد اظهار کرد: نقش صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی انکارناپذیر است.

محمد علی طرفه معاون امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این جلسه بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری دراستان اصفهان تاکید کرد.

مدیر عامل مجمع گردشگری استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: موازی کاری در صنعت گردشگری به شدت در این سال‌ها به ما آسیب زده است.

مهدی نریمانی با بیان اینکه در حال حاضر برای توسعه بخش گردشگری نیازمند یک نگاه نو و علمی به این صنعت هستیم، افزود: آمیختن تجربه و علم نیاز ضروری صنعت گردشگری استان اصفهان برای ارتقاست.

مدیر کل فرودگاه‌‌ شهید بهشتی استان اصفهان نیز در این جلسه شرایط فرودگاه‌ استان اصفهان را رو به رشد عنوان کرد و گفت: رایزنی‌های لازم برای حضور سه شرکت ایرلاین خارجی در فرودگاه اصفهان فراهم شده و به زودی فعالیت این شرکت‌ها آغاز می‌شود.

علی قاسم زاده تصریح کرد: یکی از سیاست‌های ما توسعه صنعت گردشگری در استان اصفهان است.

در پایان سید احمد عطایی اردستانی عضو مجمع گردشگری استان اصفهان خواستار حذف پسوند برخورداری از استان اصفهان و تخصیص بودجه‌های متعادل و متناسب شد و اظهار کرد: اصفهان سال‌هاست که از داشتن موزه ای متناسب با پیشینه تاریخی این شهر محروم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار