بسته آخر هفته
تابناک: تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
کد خبر: ۳۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 07 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
****
طنین نغمه اصفهان در ساحل زاینده رود
****

گروه موسیقی نغمه اصفهان در ساحل زاینده رود برنامه اجرا می کند. گروه موسیقی نغمه اصفهان در پارک ناژوان،وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اصفهان به اجرای کنسرت می‌پردازد.

به گزارش تابناک اصفهان، مدیر مجموعه تفریحی ناژوان در گفتگو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن فصل بهار و به بهانه ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان، در شام روز ۱۸ اردیبهشت ماه جنگ شادمانه‌ای ویژه عموم شهروندان اصفهان در ساحل زیبای زاینده رود در محوطه پارک تفریحی ناژوان برگزار می‌شود که شامل بخشهای مختلف فرهنگی، هنری و تفریحی است.

رشیدی افزود: این برنامه در جنب باغ موزه پروانه‌ها برگزار می‌شود و ورود به آن برای عموم رایگان است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای کنسرت موسیقی توسط گروه نغمه اصفهان، از گروه‌های باسابقه و مجرب موسیقی سنتی ایرانی در اصفهان نیز که تاکنون اجراهای متعددی را در خارج و داخل کشور داشته‌اند از بخشهای جذاب و قابل توجه در این برنامه است.

رشیدی افزود: این اجرا به سرپرستی مسعود اهتمام و اعضای نوازندگان گروه نغمه اصفهان و همچنین خوانندگی محمدرضا همدمی به اجرای قطعات مختلفی از تصنیف‌های قدیمی و فولکلور ایرانی می‌پردازد.

علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در این جنگ شادمانه، روز ۱۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ به باغ موزه پروانه‌ها واقع در محل مجموعه تفریحی ناژوان مراجعه نمایند.
****
تئاتر کودکانه با محوریت "تغذیه سالم"
****

تئاتر کودکانه با محوریت "تغذیه سالم" در سالن ادب اصفهان تا ۲۰ اردیبهشت برگزاری می شود. تئاتر کودکانه با محوریت "تغذیه سالم" از سوی ستاد فرهنگ سلامت برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایمنا، ستاد فرهنگ سلامت با هدف پرداختن به شعار " پیشگیری بهتر از درمان است " به برگزاری برنامه‌هایی با محوریت ارائه راهکارهای صحیح استفاده از تغذیه سالم و می‌پردازدو

‏ در همین راستا این ستاد نسبت به برگزاری یک تاتر نمایشی کودکانه، ویژه کلیه دانش آموزان مقاطع دبستان اقدام نموده است.

این تاتر با محوریت تغذیه سالم و آموزش استفاده از غذاهای سالم و پرهیز از خوردن انواع فست فودها و غذاهای بی فایده با استفاده از هنر نمایش برگزار می‌شود.‏

گفتنی است؛ اجرای این برنامه تئاتر از ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت ماه نیز در دو سانس ۸ صبح تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ ویژه ‏کلیه مدارس مقطع دبستانی ادامه خواهد داشت.‏

مسئولین آموزشی مدارس می‌توانند جهت هماهنگی برای حضور دانش آموزان در این برنامه و همچنین به منظور آشنایی با برنامه‌های ستاد فرهنگ سلامت با شماره ۳۴۴۸۷۷۵۴ تماس حاصل کنند.‏

****
اولین کرسی تحلیل و نقد فرهنگی مهران
****

http://www.mehranonline.net/_files/images/note/baner.jpg

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مهران آنلاین،اولین کرسی تحلیل و نقد فرهنگی مهران در سال 94 برگزار می شود.

هفته نکوداشت اصفهان همانند سال های گذشته با برنامه های ویژه شهرداری به اجرا درآمد . محوریت بیشتر این برنامه ها در میدان امام علی(ع) بود. به همین مناسبت اولین کرسی تحلیل و نقد فرهنگی مهران در سال 94 برگزار می شود. در هفته نکوداشت اصفهان در مجموع 46 برنامه از سوی معاونت فرهنگی -اجتماعی، سازمان فرهنگی و تفریحی، مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد، سازمان فرهنگی و ورزشی و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه سال جاری به اجرا در می آید.

بدون شک در صورت ادامه به نقادی گذاشتن و بررسی برنامه ها، پیامدهای مثبت فراوانی دارد که گسترش فرهنگ گفت وگو، افزایش آگاهی مردم نسبت به دیدگاه های مختلف درباره موضوعات مهم، بالا بردن آستانه تحمل، بلوغ اجتماعی فرهنگی جامعه و مدیریت هیجانات از جمله آنهاست.

علاوه بر اینها، مهران، وظیفه خود می داند با مباحث منتقدان با روی گشاده برخورد کند و از هر نقدی با استدلال قوی استقبال کرده و آن را برای اصلاح و تقویت برنامه‌های فرهنگی شهر در آینده منتشر نمایند.

کرسی تحلیل و نقد فرهنگی؛ بر خود لازم می داند از نخبگان، رسانه ها و اهل نظر دعوت کند برای ادامه این حرکت، تقویت و حمایت، نقد سازنده و حضور در برنامه ها و هرآنچه به بهتر شدن انتقادها کمک می کند.

بدون شک این حرکت، اولین تجربه در نوع خود خواهد بود و بخشی از مشکلات قابل انتظار است و طبیعی است که در روند آن مشکلاتی نمایان شود که به این منظور، از پیش پوزش می طلبیم.

اما اولین موضوع کرسی نقد و تحلیل فرهنگی؛

به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان همانند سال های گذشته شهرداری برنامه های ویژه ای را به اجرا در می آورد. محوریت بیشتر این برنامه ها در میدان امام علی(ع) پیش بینی شده است.

در مجموع 46 برنامه به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان از سوی معاونت فرهنگی -اجتماعی، سازمان فرهنگی و تفریحی، مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد، سازمان فرهنگی و ورزشی و سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت ماه سال جاری به اجرا در می آید.


***
***برنامه سینما های اصفهان***

***


سینما قدس اصفهان، سالن شماره1: ایران برگر

سینما قدس اصفهان، سالن شماره2: استراحت مطلق

سینما ساحل: رخ دیوانه

سینما سپاهان: ایران برگر

سینما خانواده: طعم شیرین خیال

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار