استاد دانشگاه کالیفورنیا:
فعال ضداستکباری بین‌المللی گفت: انتخابات مستقیم در ایالات متحده آمریکا وجود ندارد و نتیجه دموکراسی سکولار اروپا و آمریکا در حقیقت سقوط اخلاقی و نیز حکومت دموکراسی دزدهاست.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 31 October 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، پروفسور الکساندر آزادگان شامگاه یکشنبه در نخستین همایش «زنده باد مرگ بر آمریکا» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در سالن جلسات دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور فعالان ضداستکباری بین‌المللی برگزار شد، اظهار داشت: پس از 32 سال زندگی در کشور آمریکا، سال قبل برای نخستین‌بار به کشور ایران سفر کردم و اکنون به چهار زبان تخصصی دنیا به ویژه فارسی تسلط کامل دارم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در خاورمیانه باید به‌دنبال جلب افکار و توده‌های اقشار جامعه باشیم، تاکید کرد: مسؤولان در داخل کشور باید در بین مردم جامعه فعالیت کنند نه اینکه در کاخ‌های خود در کشورهای دیگر نظاره‌گر مسائل و مشکلات منطقه شوند.

آزادگان خاطرنشان کرد: در راستای پیشبرد اهداف و فعالیت‌های ضد استکباری باید از کارشناسان در داخل ایران و نیز تجارب بسیاری از متخصصان ایرانی در سایر کشورها کمک گرفت.

به گفته وی، در آمریکا اتاق فکرهایی در زمینه مسائل اجتماعی، خاورمیانه و... وجود دارد با این دیدگاه که باید با همه جنگید.

آزادگان گفت: مشکلات و خلع‌های موجود در خاورمیانه به دلیل سیاست‌های احمقانه واشنگتن است.

استاد دانشگاه کالیفورنیا تصریح کرد: هدف آمریکا در ایجاد درگیری بین کشورهای خاورمیانه به ویژه درسوریه عراق افغانستان و... در واقع کشور ما است و اگر بخواهیم انقلاب مستدام باشد باید با استفاده از تکنولوژی و پیشرفت‌های علمی در زمان حاضر زندگی کنیم.

وی گفت:‌ هدف داعش مخدوش کردن چهره اسلام بود و گروهک‌های جنایت‌کار طالبان، القاعده، بوکوحرام وحشی نیجریه و سر دسته آن‌ها یعنی وهابی‌های آل‌سعود با اسلام مشکل دارند و همگی امروزه به نوعی شکست‌ خوردند.

فعال ضداستکباری بین‌المللی با بیان اینکه در مباحث استکبارستیزی سعی بر تداوم توسعه تعامل و همفکری با افراد همسو در کشور روسیه و استفاده از کمک آن‌ها را داریم، افزود: در واقع روسیه به فکر منافع ملی خود است و کاری به سیاست‌های احمقانه واشنگتن ندارد، اما باید با تدبیر در برنامه‌ریزی بتوانیم حامیان کشور ایران را انتخاب کنیم.

استاد دانشگاه کالیفورنیا تصریح کرد: در آمریکا دموکراسی واقعی وجود ندارد و نوعی حکومت دزدها است، اکثر قوانین نیز با کمترین حجم توسط شرکت‌ها نوشته می‌شود.

وی گفت: مردم آمریکا به این نتیجه رسیدند که انتخابات مستقیم در ایالات متحده آمریکا وجود ندارد و نتیجه دموکراسی سکولار اروپا و آمریکا در حقیقت سقوط اخلاقی است.

این مسؤول یادآور شد: بنیانگذاران آمریکا به عقل و شعور مردم خود اعتقادی نداشتند و در سیستم فراماسونری که زیربنای واشنگتن است دموکراسی مطلقی در آمریکا وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مردم آمریکا سیاست و پیچیدگی ذهنی ندارند، گفت: آمریکایی‌ها بعد از واقعه 11 سپتامبر همه اقوام خاورمیانه را بدون تفکیک می‌بینند و دلی برای آن‌ها نمی‌سوزانند.

وی گفت: ما رژیم صهیونیستی را قبول نداریم چه برسد به اینکه بگوییم «مرگ بر اسرائیل».

این مسؤول با اشاره به اینکه باید در شعارها تجدید نظر کنیم تا افکار دنیا را به دست بیاوریم، گفت: در اوایل انقلاب و دولت مصدق بسیار آتش انقلاب تند و داغ بود و هر شعاری که علیه استکبار سر داده شد به حق بود.

آزادگان افزود: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب باید وحدت کلمه را به وجود بیاوریم تا مردم بدون صرف هزینه‌های دشمن تحریک به حرکت‌های همچون فتنه سال 88 نشوند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه وحدت کلمه را افزایش تحمل و دیدگاه‌ها دانست و بیان کرد: قبل از توجه به استکبار جهانی باید استکبار درونی به‌ویژه فقر، بیکاری، فرهنگ ضعیف، را از بین ببریم تا انقلاب پایدار باشد و وقایع سوریه در کشور رخ ندهد.

استاد دانشگاه کالیفورنیا اظهار داشت:اگر در استکبارستیزی کشورها زیرساخت  فرهنگ‌سازی برای مقابله با جنگ‌نرم به نحوی اساسی تامین باشد در حقیقت بسیاری از اهداف مهم نیز محقق می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار