نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:
تابناک: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وجود سد کوچری در منطقه گلپایگان، انتظار داریم مدیریت توزیع آب، بهره‌برداری و نگهداری از این سد در حوزه استان و در اختیار شهرستان گلپایگان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱ 07 February 2015

میرمحمدی در گفت‌وگو تسنیم، با اشاره به سفر هیئت دولت به استان اظهار داشت: در سفر هیئت دولت و در پی آن حضور وزیر نیرو در گلپایگان، مطالبات و اولویت‌های شهرستان مطرح شد که امیدوار هستیم تحقق این خواسته‌ها مورد توجه دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهم مطالبات مطرح شده افزود: شهرستان گلپایگان در گذشته در مرکزیت چند استان قرار داشته و از جایگاه والایی برخوردار بوده اما در دهه‌های اخیر آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته، پیشرفتی نداشته و از آن جایگاه فاصله گرفته است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: با توجه به طرح تقسیمات جدید کشوری انتظار می‌رود در تقسیمات جدید گلپایگان با مرکزیتی به شکل جدید به جایگاه و اهمیت خود بازگردد چرا که ظرفیت ارتقا و همچنین در صورت رسیدگی ظرفیت پشتیبانی از سرریز جمعیت پایتخت و اصفهان را نیز دارد.

وی به موضوع حق‌آبه‌های سدکوچری اشاره و بیان کرد: این سد به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و تکلیف حق‌آبه‌ها و سهم مردم شهرستان باید به طور کامل مشخص شود و خدشه‌ای به حق‌آبه‌های سنتی و عرفی مردم نیز وارد نشود.

میرمحمدی تصریح کرد: همچنین به دلیل وجود این سد در منطقه گلپایگان، انتظار داریم مدیریت توزیع آب، بهره‌برداری و نگهداری از این سد در حوزه استان و شهرستان گلپایگان صورت گیرد و مردم شهرستان از وجود این سد آنگونه که حق آنها است بهره‌مند شوند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت سرمایه‌گذاری و صنایع شهرستان اشاره کرد و گفت: توجه به صنایع کوچک و ایجاد سرمایه در گردش در رونق صنعت شهرستان و اشتغال‌زایی بسیار موثر است و امیدوار هستیم این امر به همراه تایید ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان، که از مطالبات مردم است مورد توجه دولت قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :