مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان خبر داد
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برگزاری نکوداشت و پاسداشت آثار حضرت آیت‌الله مظاهری با همکاری حوزه‌های علمیه اصفهان و قم در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 06 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی در دیدار با آیت‌الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان، ضمن برشمردن اهداف اداره ارشاد اظهار کرد: با کمک و همراهی علما و صاحب‌نظران و هنرمندان درصدد هستیم اصفهان را به جایگاه اصلی خود در فرهنگ و هنر برسانیم.

وی با اشاره به ظرفیت علوم قرآنی استان افزود: با توجه به شرایط و قابلیت‌های موجود درصدد هستیم تربیت نیرو در رشته‌های مختلف را به یکصد هزار نفر برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در ادامه از برگزاری نکوداشت و پاسداشت آثار حضرت آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان با همکاری حوزه‌های علمیه اصفهان و قم در سال جاری خبر داد.

وی در مورد هدف این برنامه بیان کرد: با توجه به تکریم و احترام ویژه علما و مراجع تقلید و تقدیر از زحمات 20 ساله آیت‌الله مظاهری در اصفهان برنامه فوق در نظر گرفته شده است.

وی در راستای پیشرفت بهتر مؤسسات قرآنی افزود: باید تمام نهادهای قرآنی به صورت تجمیع فعالیت کنند تا از موازی‌کاری جلوگیری شود.

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان خواستار به‌کارگیری بیشتر هنرمندان دینی و هنرشناس در مجموعه ارشاد شد و تصریح کرد: این حرکت باعث رفع خلأ موجود در این زمینه خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :