تابناک: همایش ملی کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشگاهی، انجمن‌های علمی و کارشناسان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 05 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از تسنیم، رضا اسماعیلی ظهر امروز در نشست خبری همایش ملی کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشگاهی، انجمن‌های علمی و کارشناسان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور اظهار داشت: افتتاح این همایش در روز شنبه، 19 اردیبهشت با حضور میرزاده، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، طه هاشمی، معاون فرهنگی اجتماعی و واشقانی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطب همایش، مدیران دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشجویی و مسئولان دانشگاه آزاد هستند، تصریح کرد: رویکرد اصلی همایش علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بوده و هدف اصلی آن توانمندسازی دانشجویان و کارشناسان در زمینه مدیریت فعالیت‌های جمعی در دانشگاه است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اصفهان رسالت دانشگاه را بر محور آموزش دانست و بیان کرد: یکی از ستون‌های دانشگاه پژوهش و دیگری فرهنگ است که دانشگاه آزاد به دلیل اینکه آموزش محور، پژوهش گرا و فرهنگ مدار بوده تلاش داشته تا با این 3 ضلع در یک توازن منطقی به سمت ساختن دانشگاه مطلوب حرکت کند.

وی با تأکید بر لزوم استعدادیابی فرهنگی دانشجویان اظهار داشت: رویکرد اصلی این همایش آموزش و تقویت سرمایه‌های دانشجویان به منظور برخورداری آنان از مهارت‌های کافی برای حضور در فعالیت‌های فرهنگ و هنر است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اصفهان افزود: ساختار همایش با حضور و مشارکت گروه‌های مختلف دانشجویی در کنار مسئولان و مدیران دانشگاهی بوده و تئاتر، فیلم و برنامه‌های فرهنگی رویکرد دانشجویی دارد.

وی بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی این همایش شامل برنامه‌ریزی فرهنگی و راهبردهای آن، اصول و فنون مذاکره، سواد رسانه‌ای، کارآفرینی و اصول کسب و کار، اخلاق حرفه‌ای، مبنای نویسندگی، اصول تیتر در نشریات دانشجویی و سوژه یابی در فعالیت‌های هنری است.

اسماعیلی با بیان اینکه عنوان همایش فرهنگ، کار و اندیشه است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال به نام همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت مزین شده هماهنگی و همکاری مدنظر این همایش است و امیدوار هستیم این همایش نقطه عطف فعالیت‌های فرهنگی باشد.

مجید کمالی نیز در این نشست با بیان اینکه 25 بهمن ماه سال 93 نخستین جلسه دبیرخانه همایش تشکیل شد، گفت: ثبت نام در همایش ملی کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشگاهی، انجمن‌های علمی و کارشناسان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور از 15 اسفند شروع شده است.

وی افزود: 700 نفر ثبت نام کننده همایش بوده که 600 نفر دانشجویان و کارشناسان به تفکیک 400 نفر برادر و 200 نفر خواهر هستند و نزدیک به 100 نفر مدعوین کشوری و استانی هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار