با رفتن کریمیان، سازمان ورزش به پویایی خود ادامه می دهد؟
تابناک: چند هفته پیش در محافل ورزشی شهر اصفهان مطرح شد که امین کریمیان، سرپرست سازمان ورزش شهرداری به دلیل برخی مشکلات از سمت خود استعفا داده است. این خبر در همان روزها و حتی تا همین چند روز پیش از سوی کریمیان نه تأیید شد و نه رد شد.
کد خبر: ۳۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 05 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان، چند هفته پیش در محافل ورزشی شهر اصفهان مطرح شد که امین کریمیان، سرپرست سازمان ورزش شهرداری به دلیل برخی مشکلات از سمت خود استعفا داده است. این خبر در همان روزها و حتی تا همین چند روز پیش از سوی کریمیان نه تأیید و نه رد شد.کریمیان تأکید داشت رسانه ها درباره شرایطش از قاسم زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بپرسند! مسئله ای که تا حدی این مسئله را سوال بر انگیز کرد!

عده ای از اهالی ورزش شهر اصفهان تأکید داشتند در زمانی که کریمیان پا به ورزش اصفهان گذاشته شرایط ورزش بهتر شده و تحولات خوبی نیز صورت گرفته در کنار این مسئله عده دیگری نیز با قبول داشتن اتفاقات رخ داده در ورزش، می گفتند که با وجود اینکه حداقل یک سال از مدیریت کریمیان گذشته است وی باید برابر تخلفاتی که در ورزش شهرداری رخ می دهد مانند استخدام های فامیلی و دیگر مسائل به ایستد!

با وجود همه این صحبت ها همیشه حامی نخست کریمیان در سازمان ورزش فردی بود که در زمان انتخابات شورای شهر، کریمیان رئیس ستاد وی بود.رسول جزینی، فردی است که با توجه به سبقه حضور در ورزش کشتی و تیم ملی کشتی فرهنگی وارد شورای شهر اصفهان شد و توانست بودجه های خوبی برای ورزش شهر اصفهان کسب کند. نزدیکان کریمیان تأکید دارند در چند ماه اخیر دست هایی برای بر هم زدن اتحاد کریمیان و جزینی روی کار آمده تا باعث ایجاد اختلاف میان این دو شوند.

از سوی دیگر عده این نیز معتقداند کریمیان در اعتراض به دخالت های جزینی در سازمان ورزش استعفا داده و شرطش برای بازگشت به سازمان عدم دخالت های جزینی در این سازمان است که این مطلب بلافاصله با یادداشت یکی از نزدیکان رسانه ای جزینی در یکی از سایت های شهر رد شد.

شهرام اکبری، فردی که حتی چند ماه پیش در یکی از جلسات شورا مورد ضرب و شتم قرار گرفت و جزینی در حمایت از آن به رئیس شورا اعتراض کرد، در یادداشت خود در سایت همراز تأکید داشت که:

" این روزها جریان های خاصی به دنبال ارتباط دادن برخی کم و کاستی ها به افراد و اعضای شورای شهری هستند که از نظر تنوع ، شاید یکی از بهترین دوره های مشورتی در شهر اصفهان را به منصه ظهور گذاشته است.

خرداد ماه 92 بود که اخبار نتایج شورای اسلامی شهر اصفهان حاکی از آن بود که پس از چهارده سال از حیات شورای شهر اصفهان شاهد حضور یک ورزشکار در شورای شهر اصفهان هستیم. شورای بیست و یک نفره ای که تضاد افکار بسیار در آن محسوس می باشد.

رسول جزینی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشور، ورزشکار شورای شهر اصفهان بود، فردی که همواره در آرای سرنوشت سازش در انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر تحت فشار بود، اما وی همواره سعی نمود آنچه به نظرش صحیح است انجام دهد و به همین دلیل موافقان و مخالفان بسیاری را با خود همراه کرد.

از همان ابتدای حضور جزینی در شورای شهر وی به دلیل علاقه شدیدش به توسعه ورزش در شهر اصفهان پیگیر تشکیل سازمان ورزش بود به گونه ای که در اردیبهشت ماه سال گذشته به پیشنهاد شورای شهر، شهردار اصفهان "امین کریمیان" از چهره های مدیریتی میانه رو ورزش اصفهان را به عنوان سرپرست سازمان ورزش شهرداری انتصاب نمود تا مقدمات تشکیل این سازمان را فراهم آورد که در همان ابتدا این انتصاب با انتقاد و تهمت های برخی که "شهرداری از نزدیکان جزینی را به عنوان رئیس سازمان ورزش منتصب نموده تا جزینی رای به استیضاح شهردار ندهند" مواجه شدند و عملا عده ای مباحث ورزشی را سیاسی جلوه دادند و این امر را در جهت تخریب چهره جزینی، ورزشکار و مربی پر افتخار کشورمان استفاده کردند . اما جزینی که همواره مستقل بوده تحت تاثیر این تهمت ها قرار نگرفت و علاقه و پیگیرش در خصوص ورزش ادامه یافت ، نتایج بسیار خوبی را در ورزش شهر اصفهان رقم زد که به اجمال به گوشه ای از آن می پردازیم.

1.افزایش ده برابری بودجه شهر اصفهان از 350میلیون تومان به سه میلیارد و پانصد میلبون تومان

2.مقدمات تشکیل سازمان ورزش

3.پیوند و استفاده از مدیریت شهری با ورزش به گونه ای که هم اکنون عده از شهرداران مناطق شهرداری به عنوان رئیس های هیت های ورزشی مشغولند

4.پیگیری جهت استخدام قهرمانان و نام آوران شهر اصفهان در شهرداری اصفهان به گونه ای که ایشان به عنوان پیگیری مطالبات ورزشکاران باعث شد بر خلاف قبل که سهم ورزشکاران و مدال آوران در مباحث ورزشی شهرداری بسیار کم بود پر رنگ تر شود و این امر روحیه مدال آوری و افتخار آفرینی قهرمانان و زحمت کشان ورزش را بی شک بالا می برد، از جمله این افراد می توان به پیگیری وپیشنهاد استخدام قهرمان ارزنده کشورمان سرکار خانم منصوریان قهرمان وشوو اسیاو جهان ،خانم عشقی نایب قهرمان کبدی آسیا و جهان،نادریان قهرمان تکواندو جهان و تکواندو کار المپیکی اصفهان،یداله عرب جعفری قهرمان کشتی جوانان جهان در سازمان ورزش اشاره نمود.

5.پیگیری جهت لایحه حمایت از ورزشکاران

6. ارتباط باشگاه ها،فدراسیون های ورزشی و ورزشکاران با مدیریت شهری

7.تدوین سند سلامت شهرمندی در شورای شهر

8.پیگیری اختصاص بودجه ویژه برای ساخت اماکن ورزشی در مناطق محروم

بی شک هر کدام از این موارد نویدی برای ارتقا فرهنگ سلامت و ورزش قهرمانی شهر اصفهان می باشد که از کسی جز یک عضو شورای شهر بر نمی آید .

حال عده ای مغرض که سعی بر آن دارند از هر آب گل آلود ماهی بگیرند در پی بیماری و احتمال استعفای مدیر عامل سازمان ورزش با چرخشی سعی دارند آن را نیز بر گردن عضو ورزشکار شورای شهر بیاندازند و بازهم این استعفا را به نوعی سیاسی جلوه دهند و در جهت تخریب چهره رسول جزینی قدم بردارند، به گونه ای که در حقیقت اینگونه

نمی باشد و تنها دلیل استعفای احتمالی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان فشار کاری و بیماری ایشان می باشد که هنوز البته در حد شایعه می باشد و ایشان هم اکنون در مرخصی استعلاجی به سر می برد.

لازم به ذکر است امین کریمیان در گفتگویی همه شایعات را تکذیب نموده و دلیل استعفایش را بیماری قلبیش دانست که البته این استعفا هنوز از سوی شهردار اصفهان پذیرفته نشده .امین کریمیان همچنین پیش از این رسول جزینی را یک نعمت برای ورزش شهر اصفهان دانست و افزود بی شک تمام شایعات در جهت تخریب اقای جزینی هدفمند از سوی جریانی برای کاهش محبوبیت ایشان می باشد."

صحت بیماری کریمیان هنوز تأیید نشده اما نزدیکان وی می گویند که او در این اواخر قرص های زیادی مصرف می کرده و دلیل مصرف این قرص ها نیز فشار و استرس سازمان ورزش بوده، آن ها حتی تأکید داشتند که کریمیان و جزینی با هم رفاقت دیرینه دارند و دلیل استعفا کریمیان اختلاف با جزینی نبوده است.البته وجود اختلاف سلیقه ها نیز در بین آن ها تأیید شده اما گفته می شود این اختلاف سلیقه ها دلیل استعفا کریمیان نیست.

با وجود این مسائل، قاسم زاده سه شنبه هفته گذشته درگفت و گو با رویش نیوز تأکید کرد: کریمیان استعفا نداده است و فعلا در مرخصی به سر می برد.

وی همچنین درباره احتمال برکناری کریمیان با رد برکناری کریمیان گفت: ممکن است شهرداری و کریمیان برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق نرسند.

درست، یک روز بعد از این گفت و گو حسين عمادي، معاون اداري مالي سازمان، با دریافت حکم از قاسم زاده كه همزمان رئيس هيأت مديره سازمان ورزش نیز است، به عنوان سرپرست سازمان ورزش منصوب شد.البته گفته می شد قرار است، روز یکشنبه 13 اردیبهشت، جلسه بین کریمیان و شهرداری برگزار شود و پس از این جلسه حکم عمادی قطعی می شود.

یکشنبه نیز این جلسه برگزار شد و سرانجام، سازمان پر رمز و راز ورزش شهرداری اصفهان به دست حسین عمادی سپرده شد و کریمیان به دلیل هنوز نامشخص با وجود فعالیت هایی که برای ورزش شهرداری انجام داد از این سازمان رفت تا همه سوال ها این باشد که آیا اختلاف بین کریمیان و جزینی سبب فاصله گرفتن رئیس ستاد انتخاتی جزینی با وی شد یا کریمیان به دلیل وضعیت جسمانی خود از سازمان ورزش رفته است.


منبع: تابناک
برچسب ها: امین کریمیان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۲
اکبر
|
United Kingdom
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
البته نا گفته نماند که نیروهای با تجربه و کار کشته سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان توسط جناب آقای عمادی برای سمتهای گوناگون به سازمان ورزش منتقل گردیدند و همه آنها به نوعی از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری دلخور بودند. همه با تجربه و سالم ودارای توانایی بسیار بالا با عشق و علاقه کار میکنند که همانا خود کریمیان و عمادی به اینان انگیزه لازم را ارایه میدادند. البته جای کریمیان خالی است در بین آنها
یک ورزشکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
یعنی برادر آقای ج، شوهر خواهر، برادر زن، زن برادر و .... که در این ساز مان هستند را کسی ندیده و نمیشناسد. خیلی جالبه
کارمند سازمان ورزش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
تو این چند ماه ک کارمند سازمان هستم.....از نیروهای قبلی خیلی کم و کاستی دیدم و اکثر انها به منفعت خودشون فکرمیکردن واز موقعیت خود نهایت سواستفاده را میکردن...ک با پیگیری افراد سازمان تعداپی از آنها ب حق خود رسیدند...تا سازمان ب مرور زمان با کمک شورا و شهردار و استاندار سامان گیرد
پاسخ ها
فرد مطلع
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
خیلی نامردی نون به نرخ روز خور
کارمند سازمان ورزش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
تو این چند ماه ک کارمند سازمان هستم.....از نیروهای قبلی خیلی کم و کاستی دیدم و اکثر انها به منفعت خودشون فکرمیکردن واز موقعیت خود نهایت سواستفاده را میکردن...ک با پیگیری افراد سازمان تعداپی از آنها ب حق خود رسیدند...تا سازمان ب مرور زمان با کمک شورا و شهردار و استاندار سامان گیرد
کمیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
تو این چند ماه که کارمند بودی !!! قبلا کجا بودی؟ مدرک تحصیلی ات چیه؟! چندتا سابقه کیفری داری و کی حمایتت کرده تا اومدی سرکار. اون خانم ت که این حرف ها را در می آوردخودش پروندش سیاه است. به خدمت تک تک شما عوامل آقای ج میرسیم.
گوشه گیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
چند ساله کارمند این سازمان ورزشم
با مدرک فوق لیسانس
آقایون و خانوما که پارتی هاشون کلفته راس کارن و من تبعید شدم به عنوان پایین ترین پست سازمان بدترین جای ممکن که نگهبانش روزی سه بار فقط سرم شیره

مدیر اجرایی هم که آقای "م.ر" با قرض ورزی تمام شخصا اذیت کرد
فقط بله حرف هایی هست تو دل من که اگر بگم.....
این سازمانی هست که میگه از استعداد ها استفاده میکنیم
بلا نسبت....کرد که از استعداد ها استفاده میکنه
استعداد کشی می کنه و کسی که "ر" رو از "ت" تشخیص نمی ده گذاشته تو اون پست ها
خلایق هرچه لایق
شدیدا عدالت تو این سازمان موج میزنه
ما حدود یک سال ساعتی بودیم
اما این ج ها و اطرافیانشون از بدو ورد قرار دادی....
گوشه گیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
چند ساله کارمند این سازمان ورزشم
با مدرک فوق لیسانس
آقایون و خانوما که پارتی هاشون کلفته راس کارن و من تبعید شدم به عنوان پایین ترین پست سازمان بدترین جای ممکن که نگهبانش روزی سه بار فقط سرم شیره

مدیر اجرایی هم که آقای "م.ر" با قرض ورزی تمام شخصا اذیت کرد
فقط بله حرف هایی هست تو دل من که اگر بگم.....
این سازمانی هست که میگه از استعداد ها استفاده میکنیم
بلا نسبت....کرد که از استعداد ها استفاده میکنه
استعداد کشی می کنه و کسی که "ر" رو از "ت" تشخیص نمی ده گذاشته تو اون پست ها
خلایق هرچه لایق
شدیدا عدالت تو این سازمان موج میزنه
ما حدود یک سال ساعتی بودیم
اما این ج ها و اطرافیانشون از بدو ورد قرار دادی....
حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
میگن خورشید پشت ابر نمی مونه
بله جناب ج و کابینتون....
بله دیگه رو شد هر ظلمی که به این کارمند های بیچاره که تو دار ودستتون نبودن روا داشتید
خطاب به کارمند سازمان ورزش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
خداییش راست بگو چی بهت دادن که بیای این حرف ها را بزنی اگه قبلیا به فکر منافع خودشون بودن چرا 12 سال باید دوام داشته باشند ولی اینها که به قول خودت خوبند فکر منافعشون نیستند چرا هنوز یکسال نشده چند تا مدیر عامل عوض میکنند شده سازمان خانوادگی آقای خاص....
جامعه کوهنوردی اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام خداراشکر که رفت
جامعه کوهنوردی اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
سلام خداراشکر که رفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار