مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان:
تابناک: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تمام بقاع متبرکه در استان اصفهان به مرمت نیاز دارند که ۶۰ درصد آن ها در حال بازسازی است.
کد خبر: ۳۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 05 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی پیرامون مرمت و بازسازی بقاع متبرکه استان اصفهان اظهار داشت: تمام بقاع متبرکه استان اصفهان به مرمت و بازسازی نیاز دارند که 60 درصد از امامزادگان استان اصفهان در حال توسعه و بازسازی می باشند.

وی افزود: استان اصفهان در بحث بازسازی و مرمت وضعیت عمرانی بقاع متبرکه در کشور جزء استان های برتر است و این نشانگر ارادت و اعتقاد مردم نسبت به امامزادگان و بقاع متبرکه است و در این زمینه نیز باید از خیرین بزرگوار تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین از جشن ازدواج 200 زوج ناشنوا در امامزاده سید محمد خمینی شهر خبر داد و گفت: این جشن در روز 31 اردیبهشت ماه 94 در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان ولی فقیه استان اصفهان، خیرین و مسئولان بانک ها در این مراسم حضور دارند و امیدواریم بتوانیم جشنی در شأن این عزیزان برگزار کنیم.

حجت لاسلام صادقی با اشاره به فریضه الهی اعتکاف خاطرنشان کرد: اولویت برنامه اعتکاف امسال در استان اصفهان جذب جوانان بود و برنامه‌های فرهنگی این رویداد معنوی با محوریت جوانان اجرایی شد و به لطف خداوند و با استقبال پرشور و بزرگ جوانان برای شرکت در این مراسم به هدف خود رسیدیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار