آقای رییس جمهور حالا نوبت شماست!
تابناک: رییس جمهور و هیات همراه 15 و 16 بهمن در سیزدهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید میهمان مردم استان اصفهان بودند و در این سفر اصفهانی ها به رسم میهمان نوازی با کاروان تدبیر و امید همراهی نمودند و حالا چشم انتظار همراهی و همیاری رییس جمهور در مورد حل مسائل و تحقق وعده ها هستند.
کد خبر: ۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰ 06 February 2015

به گزارش تابناک، مردم اصفهان در دوران مختلف ثابت نموده اند که هیچگاه فقط نیمه ی خالی لیوان را نمی بینند و همیشه و در همه حال قضاوت مقطعی و سطحی نخواهند داشت، اصفهانی ها از ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید با توجه به اینکه بیشترین رای را در میان 6 نامزد انتخاباتی به روحانی دادند از بی تدبیری برخی از افراد در این دولت ناراضی بوده اند ولی همواره امید داشتند که از تدبیر دولت یازدهم سهمی داشته باشند.

اصفهان استانی است که نماینده ولی فقیه و امام جمعه همان طور که از دیپلماسی دولت یازدهم تقدیر از رویکرد فرهنگی و اقتصادی دولت انتقاد می کند.

آیت الله طباطبایی نژاد در میدان امام (ره) در آیین استقبال مردمی از رییس جمهور گفت: ما می خواهیم از نکته ای که کسی به خاطر آن از رئیس جمهور تشکر نکرد، تشکر کنیم، این مسئله چیزی جز دیپلماسی خارجی نیست، ایران امروز یک قدرت جهانی است به گونه ای که خیلی از قدرت ها آن سوی میز می نشینند و ما نیز برابر آن در آن طرف میز می نشینیم و مذاکره می کنیم.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: ما به همه اثبات کردیم که اهل تعارف نیستیم، اما اهل مذاکره هستیم. ایران اسلامی از همان آغاز به دنبال به دست آوردن انرژی صلح آمیز هسته ای بود.

و این در حالی بود که در حوزه فرهنگ نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از سخنان رئیس جمهور در خصوص تایید کتاب ها گفت: اینکه همه کتاب ها را چاپ می کنیم، مردم خودشان خوب و بد آن را تشخیص دهند، صحبت اشتباهی است.

این رویکرد نشانگر این موضوع است که اگر انتقادی از سوی اصفهانی ها به دولت است در جهت پیشرقت دولت یازدهم بوده و نه در جهت تخریب و این نه تنها در این دولت بلکه در دولت های گذشته نیز به همین شکل بوده است و هیچ گاه تاریخ فراموش نخواهد کرد تفاوت استقبال های مردم در دولت نهم و دهم که کار را به جایی رساند حتی در سفر آخر که رنگ و بوی انتخاباتی مشایی را داشت امام جمعه حتی به استقبال رییس جمهور نرفت.

آقای رییس جمهور این استقبال برای این بود که مردم اصفهان با صدای بلند اعلام کنند بی توجهی های وزیران و هیات دولت شما نظیر وزیر نیرو می توانند فراموش کنند و تنها امید به تدبیر شما برای روزهای آینده دارند.

دکتر حسن روحانی از دستور خود به استاندار و وزیر نیرو برای حل مشکل زاینده ، از هوایی پاک و سالم تر و کاهش بیکاری و توجه به مترو و حل بسیاری دیگر از مسائل و مشکلات دیگر خبر داد.

اصفهانی ها 18 ماه گذشته را فراموش خواهند کرد ولی نکته قابل توجه پیگیری و تحقق این مطالبات است و از حالا مردم دیاری که شما نصف جان ایران نامیدید برای تغییر حاصل از تدبیر ثانیه شماری می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار