نماینده مردم شهرضا در مجلس:
تابناک: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: دستورالعمل منطقه ویژه اقتصادی از استان به تهران ابلاغ شده است و امیدوار هستیم بعد از این سفر، منطقه ویژه اقتصادی به شهرضا ابلاغ شود.
کد خبر: ۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸ 06 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، عوض حیدرپور عصر امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 400 واحد فعال در شهرک صنعتی رازی شهرضا فعالیت می‌کنند و باید کمک شود تا زیرساخت‌های لازم در این شهرک فراهم شود.

وی با بیان اینکه پسماند در شهرضا با مشکل روبه رو است افزود: با همکاری شهرداری شهرضا، دهاقان و مبارکه کارخانه بازیافت در شهرضا باید راه انداری شود و باید در این زمینه کمک و مساعدت شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: دستورالعمل منطقه ویژه اقتصادی از استان به تهران ابلاغ شده است و امیدوار هستیم بعد از این سفر، منطقه ویژه اقتصادی به شهرضا ابلاغ شود.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی آب در شهرضا تصریح کرد: حدفاصل اصفهان و خوزستان و چهارمحال و بختیاری رودخانه ماربر است، شهرضا، دهاقان و جرقویه به شدت درگیر کم آبی هستند و درخواست داریم آب رودخانه ماربر به جنوب استان اصفهان اختصاص یابد.

حیدرپور با اشاره به وضعیت کشور بیان کرد: بعد از هدفمندی یارانه‌ها وضعیت برای کارخانه‌های کوچک وخیم شد و بعضی از آنها با تعطیلی روبه رو شدند.

وی افزود: در شهرستان شهرضا 430 نفر از کارگران یک کارخانه به دلیل آلایندگی آن از کار بیکار شدند و تلاش می کنیم تا این کارخانه بازگشایی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار