معاون استاندار اصفهان:
تابناک: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به آمار تلفات جاده ای در سال گذشته در این استان گفت: این آمار بسیار نارحت کننده و غیر قابل قبول است و باید با شناسایی مشکلات و آسیب شناسی وضع موجود بگونه ای برنامه ریزی شود که این آمار در سالجاری کاهش یابد.
کد خبر: ۳۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمد علی طرفه در اولین جلسه کمیسیون ایمنی راههای استان با تاکید بر پیگیری جدی برنامه جامع کاهش تلفات جاده ای در سالجاری گفت: هر دستگاه موظف است برنامه های لازم را در طول سال و بازه های زمانی مشخص از جمله تابستان و نوروز تهیه و عملیاتی کند.

وی کلیت اجرای طرح ایستگاههای امنیت و سلامت جاده ای را مثبت ارزیابی کرد و بر برنامه ریزی جهت دائمی شدن این ایستگاهها در نقاط منتخب بویژه در ایام تابستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، طرفه با اشاره به نامگذاری روزهای 14 تا 20 اردیبهشت با عنوان هفته ایمنی برای کودکان توسط سازمان ملل متحد و سازمان بهداشت جهانی به لزوم انجام اقدامات پیشنهادی کارگروه امور اجتماعی، آموزش و فرهنگ کمسیون ایمنی راههای استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد: دستگاههای مرتبط با مباحث ایمنی برنامه های ویژه ای را در طول هفته یاد شده برای کودکان تهیه و شهرداریها و رسانه ها از جمله صدا و سیما در رابطه با نجات بچه ها از خطراتی که در راهها در کمین آنهاست اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنند.

شبکه راههای اصلی و فرعی استان اصفهان 23 هزار و 698 کیلومتر راه همسنگ است که سالانه بیش از 80 میلیون تن کالا و 120 میلیون مسافر از طریق این شبکه منتقل می شود.

رییس پلیس راه استان اصفهان دیروز ( یکشنبه ) در گفت وگو با ایرنا از کشته شدن شش نفر در سه روز تعطیلی اخیر در این استان بر اثر حوادث رانندگی خبر داد.

سرهنگ رضا رضایی اظهار کرد: از 10 تا 12 اردیبهشت که به دلیل تعطیلات با افزایش حجم سفر مواجه بودیم شش نفر در اثر حوادث رانندگی در جاده های استان اصفهان جان خود را از دست دادند.

وی تعداد تصادفات منجر به جرح و فوت در این سه روز در استان اصفهان را 41 فقره اعلام و اضافه کرد: روز پنجشنبه دهم اردیبهشت 11 فقره تصادف با 14 مجروح و دو کشته، روز جمعه یازدهم اردیبهشت 16 فقره تصادف با 22 مجروح و یک کشته و روز شنبه دوازدهم اردیبهشت 14 فقره تصادف با 28 مجروح و سه کشته در جاده های اصفهان روی داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار