معاون اوقاف اصفهان خبر داد
تابناک:معاون حقوقی و اوقافی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تعداد زیادی از موقوفات استان در اجاره ارگان‌های مختلف استان است و این ارگان‌ها بیش از 7 میلیارد تومان به اوقاف بدهکار هستند.
کد خبر: ۳۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجید معمارمنتظرین اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای نیات امینانه واقفان نیک‌اندیش نیازمند تامین بودجه است که باید از طریق عواید حاصله از موقوفات این نیات اجرا شوند.

وی ادامه داد: به همین منظور اداره اوقاف و امور خیریه موقوفات را به متقاضیان اجاره می‌دهد و در همین راستا بسیاری از موقوفات استان تحت اجاره ارگان‌ها و ادارات مختلف استان هستند.

معاون حقوقی و اوقافی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: به دلیل عدم پرداخت اجاره‌بها توسط ارگان‌ها و ادارات با انباشته شدن این مطالبات میزان آن به 7 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

وی بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نیز در راستای وصول مطالبات و اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش تاکنون مراحل مختلف حقوقی و اداری مورد نیاز را طی کرده و با رایزنی با معاونت راهبردی ریاست جمهوری مقرر شده تا این معاونت پس از بررسی‌های لازم کلیه این مطالبات را از بودجه فرهنگی این ادارات به اداره اوقاف و امور خیریه پرداخت کند.

معمارمنتظرین اضافه کرد: بیشترین بدهی مربوط به اداره آموزش و پرورش و پس از آن سازمان ورزش و جوانان است و امیدواریم که امسال این موضوع محقق شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار