معاون وزیر راه:
تابناک: تلاش دولت در راستای پویایی شهرهای جدید حتی بعد از افتتاح مسکن مهر در این شهرهاست.
کد خبر: ۳۰۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 03 October 2016

به گزارش تابناک اصفهان، محسن نریمان، در مراسم افتتاح یک هزار و ۷۸۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید بهارستان با اشاره به اینکه با توجه به دستور اکید رهبر معظم انقلاب و نیز برای تداوم مسئولیت دولت های قبل، تکمیل مسکن مهر در این دولت مورد پیگیری قرار گرفت، اظهار داشت: با وجودیکه مسکن مهر بیش از نیاز متقاضیان بود اما در دولت قبل کلید زده است و اکنون در برخی شهرها متقاضی مسکن مهر نداریم.

وی با اشاره به اعتقاد دولت به تامین نیازهای روبنایی و زیربنایی همزمان با افتتاح مسکن مهر، گفت: تمام تلاش ما ساخت نیازهایی همچون مدرسه، کلانتری، فضای فرهنگی، فضای سبز و دیگر خدمات مورد نیاز مردم در این پروژه بود.

معاون وزیر راه افزود: بنا داریم از روش های غیرمستقیم مانند تهاتر و اعمال مدیریت دارایی اعتبار مورد نیاز برای خدمات پروژه مسکن مهر را تامین کنیم.

وی گفت: ایجاد ارتباطات ریلی برای شهرهای جدید مدنظر ماست و در این راستا شهرهای جدید اصفهان مانند بهارستان، ممجلسی و فولادشهر با مترو به اصفهان متصل خواهند شد.

نریمان، پیشرفت ارتباطات ریلی بهارستان را خوب ارزیابی رد و افزود: ارزش افزوده این شهر در صورت اتصال ریلی به اصفهان چندین برابر خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش دولت در راستای پویایی شهرهای جدید حتی بعد از افتتاح مسکن مهر در این شهرهاست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار