همزمان با هفته دفاع مقدس و به همت شهرداری اردبیل بوستان هنر در شهر اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۳۰۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 28 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل، در مراسمی که در جوار حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد با تلاش و جدیت شهرداری اردبیل بوستان هنر که مجهز به سالن آمفی‌تئاتر روباز برای نمایش آثار هنرمندان است به بهره‌برداری رسید.

شهردار اردبیل در این مراسم که همزمان با افتتاح‌های پروژه‌های منطقه یک شهرداری انجام شد، افزود: در منطقه یک شهرداری اردبیل پروژه‌هایی به ارزش 26 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری می‌رسد که این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف است.

حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: پروژه‌های افتتاحی منطقه یک شهرداری اردبیل شامل فضای سبز، فضاهای فرهنگی، بازگشایی معابر، بهسازی معابر، آسفالت‌ریزی و توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری است که با بهره‌برداری از آنها هموطنان ساکن در منطقه یک شهرداری از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی نمونه‌ای از این پروژه‌های اجرایی را خیابان شهیدگاه، بهسازی رودخانه بالیقلو، احداث پارک هنر و آسفالت کوچه‌ها، معابر، پارک یوسف‌آباد، آسفالت خیابان کاشانی، پارک عارف و کودک اعلام کرد و گفت: هدف اصلی این است تا ساکنان این مناطق بتوانند از خدمات مطلوب شهرداری بهره‌مند شوند.

شهردار اردبیل راه‌اندازی و افتتاح بوستان هنر در جوار حوزه هنری اردبیل را در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی واجتماعی شهرداری اعلام کرد و تصریح کرد: ما از اول نیز اعلام کردیم که رویکرد فرهنگی واجتماعی را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

لطف‌اللهیان اظهار کرد: امیدواریم هنرمندان و اهالی هنر بتوانند از این فضای به وجود آمده در نمایش آثار هنری خود استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار