استخوان توي زخم ادامه دارد؛
تابناك اصفهان: سعيد واعظ، روزنامه نگار ورزشي در روزنامه نسل فردا نوشت: حضور و عدم حضور سید هادی عقیلی، مدافع کهنه کار سپاهانی ها در تمرینات طلایی پوشان این هفته ها، مسئله دامنه دار و بغرنجی شده که نه باشگاه و نه عقیلی از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند تا ضرب المثل معروف «هردم از این باغ بری می‌رسد» برای این روزهای سپاهان، بیشتر مصداق پیدا کند.
کد خبر: ۳۰۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 25 September 2016
تابناك اصفهان: سعيد واعظ، روزنامه نگار ورزشي در روزنامه نسل فردا نوشت: حضور و عدم حضور سید هادی عقیلی، مدافع کهنه کار سپاهانی ها در تمرینات طلایی پوشان این هفته ها، مسئله دامنه دار و بغرنجی شده که نه باشگاه و نه عقیلی از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند تا ضرب المثل معروف «هردم از این باغ بری می‌رسد» برای این روزهای سپاهان، بیشتر مصداق پیدا کند. به هر حال معلوم نیست عسرت و عشرت، این نقطه چالش برانگیز، نصیب و بهره کدامیک می‌شود؟هادی یا سپاهان؟

مقصود تویی، بازوبند همه بهانه!

هادی عقیلی، بعد از عضویت در تیم های پرسپولیس و سایپا، در سال های بین 2004 تا 2000 ، به دعوت اصفهانی‌ها برای عضویت در جمع طلایی پوشان پاسخ مثبت داد تا قلب دفاع تیم فولاد مبارکه را برای چندین سال بیمه کند. بدون هرگونه اغماضی،عقیلی برای مدت طولانی در قبل خط دفاعی تیمش مهره ای ارزشمند و قابل اتکا بود که در قهرمانی ها و افتخارات بین‌المللی تیم متبوعش، نقش قابل اتکایی ایفا می کرد.عقیلی با کوله باری از تجربه راهی قطر شد واساس فوتبال حرفه ای را در دوحه بیشتر آموخت.

بعد از قطر،علیرغم پیشنهادات فراوان، دوباره به جمع زردها پیوست، اما سن و سال بالای مدافع کهنه کار در کورس های مهاجمان سریع السیری مانند مهدی طارمی، کادر فنی تیم طلایی پوش را مجاب می کرد تا برای جانشینی عقیلی به فکر چاره باشند. مدافع شماره پنج طلایی پوشان، با هوش و کیاست فراوان دکتر خلیلیان، مدیر عامل وقت را مجبور کرد تا قرارداد سه ساله اش با مبلغ سه میلیارد تومانی را تایید کند. زیرکی، مدافع با تجربه در تثبیت قرارداد و موقعیت کار حرفه ای اش، مصادف شد تا مدیران و کادر فنی باشگاه پر طمطراق فولاد مبارکه، در آفساید‌گیری هادی، گرفتار شوند .

استیماچ کروات تبار، سرمربی وقت تیم سپاهان که صحبت های مدیران بالا دستی را مو به مو اجرا می کرد، نبستن بازوبند کاپیتانی بر بازوی هادی عقیلی را نوک مناره انتقادات کرد و کاپیتان دوم تیمش را در مسابقه برابر تیم استقلال در تهران روی نیمکت نشاند.عقیلی که خود از متعصبان و دلسوزان تیم سپاهان به شمارمی رفت و در ختم قائله درگیری محرم و مدیران سپاهان، نقش بسزایی را ایفا می کرد، درچنین موقعیتی استنباط کرد که خود قربانی توطئه کج سلیقگی کادر فنی تیمش شده و قضیه بازوبند، همه بهانه ای بیش نبوده تا به نوعی باروبندی خود را جمع وجورکند و برود.

استخوان توی زخم

اطاله کلام نکنیم؛ هادی از سوی استیماچ کنار گذاشته شد، لیکن بعد از استعفا یا کناره گیری خود استیماچ ، با توجه به روی کارآمدن عبدا... ویسی به عنوان سرمربیگری طلایی پوشان، مسئله قرارداد عقیلی با باشگاه متبوعش «استخوان تو زخمی» شد که روحیه چند نفری هیئت مدیره باشگاه سپاهان را مکدر و مشوش کرده است. از یک سو ویسی حاضر نیست با مدافع پا به سن گذاشته ای همچون عقیلی کار کند و از سوی دیگر پای مبلغ گزاف یک میلیارد تومانی در کار است. به قول رولف دوبلی نویسنده «هنر شفاف اندیشیدن»، چه کسی مسئول خطای هزینه های در رفته است؟ خطرناک‌ترین حالت خطای هزینه در رفته، وقتی است که زمان، پول، انرژی و وقت صرف چیزی می‌کنیم که هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنیم ، هزینه هدر رفته بیشتر می شود و مجبوریم ادامه دهیم .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار