تابناک: نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا از برگزاری رقابت ها ی فوتسال جام باشگاه های آسیا در 'سالن 25 آبان' ورزشگاه نقش جهان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 01 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، محمد فایروز در اولین جلسه ستاد اجرایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا در اصفهان، از سالن های آبفا، پیروزی و مخابرات به عنوان محل تمرین تیم های حاضر در این مسابقات نام برد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات مراسم افتتاحیه نخواهد داشت و تنها مراسم اختتامیه مسابقات برگزار می ‍ شود.

نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به حضور 12 تیم در این مسابقات گفت: تجارب خوبی برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا سال 2010 در اصفهان وجود دارد که با تقسیم این تجارب مسابقات به نحو مطلوبی بر گزار می شود.

فایروز تصریح کرد: با توجه به تغییرات کمی و کیفی در اصفهان، انتظار داریم که سطح برگزاری مسابقات در سال 2015 بهتر شود و موفقیت در این زمینه تنها با هماهنگی میان کادر اجرایی و کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود خواهد آمد.

وی با ابراز اطمینان از برگزاری خوب این مسابقات در استان اصفهان اظهارکرد: در سفری که به اصفهان داشتم از سالن های برگزاری مسابقات، سالن های تمرین و هتل های محل اقامت بازدید کردم و به زودی کمبودهایی که در سالن محل برگزاری مسابقات وجود دارد را به میزبان اعلام خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای رفع آنها انجام شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته 40 مسابقه در طول 8 روز برگزار خواهد شد.



** شرایط اصفهان بهتر از سایر کاندیداهای میزبانی است

نماینده فدراسیون فوتبال ایران نیز در این جلسه با ابراز امیدواری از برگزاری مطلوب این رقابت ها در استان اصفهان، گفت: استان های تهران و تبریز هم کاندیداهای برگزاری این مسابقات بودند و حتی اصرار بر برگزاری مسابقات در استان تهران بود، اما ارتباطات و زیرساخت های فوتسال در اصفهان بهتر و قوی تر است.

عباس ترابیان با بیان اینکه باید بر تجارب خوب گذشته تکیه کنیم تصریح کرد: از اینکه برای دومین بار میزبانی مسابقات جام باشگاههای فوتسال آسیا به اصفهان رسید خرسندیم

وی ادامه داد: اصفهان در سال 2010 تجربه خوبی از میزبانی در مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا دارد و باید گفت میزبانی در اصفهان بهتر و به نحو مطلوبی انجام می شود.

نماینده فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در استان اصفهان تصور ما این است که در سال 2015 به مراتب میزبانی بهتری را در این مسابقات خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با تکیه با تجارب گذشته و با کمک کادر اجرایی قوی در استان اصفهان بتوانیم مسابقات را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

محمد فایروزنماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه عباس ترابیان نماینده فدراسیون فوتبال روز سه شنبه هفته جاری وارد اصفهان شد و از چهار هتل و شش ورزشگاه بازدید کرد.

اولین جلسه ستاد اجرایی مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا امروز در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علیرضا امین آزاد معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان اصفهان و کادر اجرایی (LOC) مسابقات تشکیل شد، مسائل مسابقات جام فوتسال باشگاه های آسیا مورد بررسی قرار گرفت.

مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا از هفت تا 17 مرداد امسال به میزبانی تاسیسات دریایی تهران برگزار خواهد شد.

سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران همزمان با برگزاری مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا، میزبان مسابقات لیگ جهانی والیبال است به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال با توجه به تجربه اصفهان در میزبانی دیدارهای بین المللی، درخواست کردند تا اصفهان میزبانی دیدارهای آسیایی تیم تاسیسات دریایی را برعهده بگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار