شهردار قزوین خبر داد
شهردار قزوین گفت: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس با اعتبار 250 میلیارد ریال به زودی در قزوین افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۹۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 19 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود نصرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس همزمان با سفر ریاست جمهوری به قزوین با اعتبار 250 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: مطالعات طرح جامع ترافیک تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس از سال 89 در شهر قزوین انجام شده و سال 93 به تصویب شورای عالی ترافیک رسیده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس از مهر ماه سال 93 شروع شده و با اعتبار 250 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

نصرتی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح خلیج‌ فارس نقش بسزایی در کاهش مشکلات ترافیکی و صرفه‌جویی در زمان شهروندان قزوینی دارد، عنوان کرد: این تقاطع از جمله پروژه‌های شهر قزوین است که نقش کلیدی در توسعه شهری دارد.

این مسؤول بیان کرد: از جمله اهداف تقاطع غیرهمسطح خلیج‌ فارس با هدف ساماندهی ورودی شهر قزوین، سهولت و تسهیل در تردد شهروندان قزوینی، توسعه و رونق شهری، ارائه خدمات مطلوب شهری به مردم و افزایش خطوط راه‌آهن شهر قزوین از یک خط به چهار خط است.

شهردار قزوین یادآور شد: تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس در منطقه جنوبی شهر قزوین ساخته شده که تحقق این مهم در توسعه متوازن و پایدار شهری نقش بسزایی داشته است.

نصرتی تصریح کرد: در محلی که غیرهمسطح خلیج فارس ساخته شده، در گذشته شاهد تردد بی‌شمار خودروها به ویژه ماشین‌های سنگین از سمت بویین‌زهرا به سمت قزوین بوده‌ایم که با افتتاح تقاطع، این تردد تسهیل می‌یابد و شهروندان قزوینی به راحتی می‌توانند عبور و مرور کنند.

وی با اشاره به هر پروژه‌ای که در شهر قزوین به بهره‌برداری می‌رسد و برای شهروندان قزوینی در عبور و مرور مشکلاتی را به وجود می‌آورد، گفت: صبر و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌ها با سرعت مناسب حائز اهمیت است و از آن‌ها بابت تحمل مزاحمت‌های ایجاد شده قدردانی می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار